کتاب الکترونیکی

بلاهایی که داروینیسم برای بشریت به ارمغان آورد

The Disasters Darwinism Brought to Humanity

دانلود کتاب The Disasters Darwinism Brought to Humanity (به فارسی: بلاهایی که داروینیسم برای بشریت به ارمغان آورد) نوشته شده توسط «Harun Yahya»


اطلاعات کتاب بلاهایی که داروینیسم برای بشریت به ارمغان آورد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Al-Attique

نویسنده: Harun Yahya

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 192

حجم فایل: 6.18 مگابایت

کد کتاب: 1894264444 , 9781894264440

نوبت چاپ: 1ST

توضیحات کتاب بلاهایی که داروینیسم برای بشریت به ارمغان آورد

فاشیسم و ​​کمونیسم که بشریت را در روزهای تاریک رنج می‌برد، ایده‌های مخالف به حساب می‌آیند. با این حال، این ایدئولوژی ها از یک منبع تغذیه می شوند و بر اساس آن می توانند توده ها را به سمت خود جذب کنند. این منبع، فلسفه ماتریالیستی و تطبیق آن با طبیعت است که نظریه تکامل داروین است. اعتراف به بطلان علمی این نظریه که مبنایی برای دیکتاتورهای ظالم و روندهای ایدئولوژیک شریرانه است، پایان همه این ایدئولوژی های زیانبار را به همراه خواهد داشت.


Fascism and communism, which made humanity suffer dark times, are considered to be opposed ideas. However, these ideologies are fed from the same source, on the grounds of which they can attract masses to their side. This source is the materialist philosophy and its adaptation to nature, which is Darwin’s theory of evolution. The acknowledgement of the scientific invalidity of this theory that serves as a basis for cruel dictators and vicious ideological trends will bring about the end of all these detrimental ideologies.

دانلود کتاب «بلاهایی که داروینیسم برای بشریت به ارمغان آورد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید