کتاب الکترونیکی

سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟

The Culture Question: How to Create a Workplace Where People Like to Work

دانلود کتاب The Culture Question: How to Create a Workplace Where People Like to Work (به فارسی: سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟) نوشته شده توسط «Randy Grieser – Eric Stutzman – Wendy Loewen – Michael Luban»


اطلاعات کتاب سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Greenleaf Book Group

نویسنده: Randy Grieser – Eric Stutzman – Wendy Loewen – Michael Luban

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 240 / 227

حجم فایل: 3.53 مگابایت

کد کتاب: 198861709X , 9781988617091

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟

متأسفانه، بسیاری از مردم جایی که کار می کنند را دوست ندارند. برخی از سازمان ها ناسالم و پر از رفتارهای غیر محترمانه هستند. سایر محل های کار به سادگی غیر الهام بخش هستند. به دلایل مختلف، افراد بی‌شماری در محل کار احساس می‌کنند در دام افتاده، بی‌تفاوت هستند یا بی‌حوصله هستند. نویسندگان این کتاب معتقدند که مردم باید بتوانند جایی که کار می کنند را دوست داشته باشند. وقتی کارمندان مکان‌هایی را که کار می‌کنند دوست دارند، نه تنها برای سلامت روانی و رفاه آنها مفید است، بلکه برای سازمان‌هایشان هم خوب است – هم از نظر مالی و هم از نظر دیگر. وقتی فرهنگ محل کار عمداً برای احترام و الهام بخشی ایجاد می شود، کارکنان شادتر، سازنده تر و درگیرتر می شوند. با بررسی شش عنصر کلیدی که یک فرهنگ محیط کار سالم را تشکیل می‌دهند، پرسش فرهنگ به دو سؤال اساسی پاسخ می‌دهد: «فرهنگ سازمان شما چگونه بر میزان علاقه مردم به محل کارشان تأثیر می‌گذارد؟» و “چه کاری می توانید انجام دهید تا آن را بهتر کنید؟” با تمرکز بر این شش عنصر فرهنگ سالم محل کار: برقراری ارتباط با هدف و ارزش های خود، چگونگی ایجاد یک محل کار را که در آن افراد دوست دارند در آن کار کنند، بیابید. کارمندان زمانی الهام می‌گیرند که در سازمان‌هایی کار می‌کنند که هدف و ارزش‌های آنها با آنها طنین‌انداز است. ارائه کار معنادار بیشتر کارمندان می خواهند روی پروژه هایی کار کنند که الهام بخش آنها باشد، با آنچه که در آن مهارت دارند هماهنگ باشند و به آنها اجازه رشد دهد. تمرکز تیم رهبری خود بر روی افراد نحوه ارتباط رهبران با کارکنان خود نقش مهمی در احساس همه افراد نسبت به محل کارشان دارد. ایجاد روابط معنادار وقتی کارمندان افرادی را که با آنها و برای آنها کار می کنند دوست داشته باشند، رضایت بیشتری دارند و درگیر کارشان می شوند. ایجاد تیم های اوج عملکرد وقتی افراد به طور موثر با هم کار می کنند انرژی می گیرند زیرا تیم ها به چیزهایی دست می یابند که هیچ فردی نمی تواند به تنهایی انجام دهد. تمرین مدیریت تعارض سازنده هنگامی که رهبران به سرعت و به خوبی به تعارض رسیدگی نمی کنند، به سرعت محل کار را تیره می کند. این کتاب شامل بازخورد نظرسنجی از بیش از 2400 رهبر و کارمند و منابعی برای عملی کردن این ایده ها است.


Unfortunately, far too many people don’t like where they work. Some organizations are unhealthy and full of disrespectful behavior. Other workplaces are simply uninspiring. For various reasons, countless people feel trapped, indifferent, or bored at work. The authors of this book believe that people should be able to like where they work. When employees like the places they work, it’s not only good for their mental health and well-being, it’s also good for their organizations – both financially and otherwise. When a workplace culture is purposely created to be respectful and inspiring, employees are happier, more productive, and more engaged. By exploring six key elements that make up a healthy workplace culture, The Culture Question answers two fundamental questions: “How does your organization’s culture impact how much people like where they work?” and “What can you do to make it better?” Discover how to create a workplace where people like to work by focusing on these six elements of healthy workplace culture: Communicating Your Purpose and Values. Employees are inspired when they work in organizations whose purpose and values resonate with them. Providing Meaningful Work. Most employees want to work on projects that inspire them, align with what they are good at, and allow them to grow. Focusing Your Leadership Team on People. How leaders relate to their employees plays a major role in how everyone feels about their workplace. Building Meaningful Relationships. When employees like the people they work with and for, they are more satisfied and more engaged in their work. Creating Peak Performing Teams. People are energized when they work together effectively because teams achieve things that no one person could do on their own. Practicing Constructive Conflict Management. When leaders don’t handle conflict promptly and well, it quickly sours the workplace. This book includes survey feedback from over 2,400 leaders and employees and resources for putting these ideas into action.

دانلود کتاب «سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید