دانلود کتاب The Culture Question: How to Create a Workplace Where People Like to Work (به فارسی: سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟) نوشته شده توسط «Randy Grieser – Eric Stutzman – Wendy Loewen – Michael Luban»
اطلاعات کتاب سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Greenleaf Book Group
نویسنده: Randy Grieser – Eric Stutzman – Wendy Loewen – Michael Luban
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 240 / 227
حجم فایل: 3.53 مگابایت
کد کتاب: 198861709X , 9781988617091
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟
متأسفانه، بسیاری از مردم جایی که کار می کنند را دوست ندارند. برخی از سازمان ها ناسالم و پر از رفتارهای غیر محترمانه هستند. سایر محل های کار به سادگی غیر الهام بخش هستند. به دلایل مختلف، افراد بیشماری در محل کار احساس میکنند در دام افتاده، بیتفاوت هستند یا بیحوصله هستند. نویسندگان این کتاب معتقدند که مردم باید بتوانند جایی که کار می کنند را دوست داشته باشند. وقتی کارمندان مکانهایی را که کار میکنند دوست دارند، نه تنها برای سلامت روانی و رفاه آنها مفید است، بلکه برای سازمانهایشان هم خوب است – هم از نظر مالی و هم از نظر دیگر. وقتی فرهنگ محل کار عمداً برای احترام و الهام بخشی ایجاد می شود، کارکنان شادتر، سازنده تر و درگیرتر می شوند. با بررسی شش عنصر کلیدی که یک فرهنگ محیط کار سالم را تشکیل میدهند، پرسش فرهنگ به دو سؤال اساسی پاسخ میدهد: «فرهنگ سازمان شما چگونه بر میزان علاقه مردم به محل کارشان تأثیر میگذارد؟» و “چه کاری می توانید انجام دهید تا آن را بهتر کنید؟” با تمرکز بر این شش عنصر فرهنگ سالم محل کار: برقراری ارتباط با هدف و ارزش های خود، چگونگی ایجاد یک محل کار را که در آن افراد دوست دارند در آن کار کنند، بیابید. کارمندان زمانی الهام میگیرند که در سازمانهایی کار میکنند که هدف و ارزشهای آنها با آنها طنینانداز است. ارائه کار معنادار بیشتر کارمندان می خواهند روی پروژه هایی کار کنند که الهام بخش آنها باشد، با آنچه که در آن مهارت دارند هماهنگ باشند و به آنها اجازه رشد دهد. تمرکز تیم رهبری خود بر روی افراد نحوه ارتباط رهبران با کارکنان خود نقش مهمی در احساس همه افراد نسبت به محل کارشان دارد. ایجاد روابط معنادار وقتی کارمندان افرادی را که با آنها و برای آنها کار می کنند دوست داشته باشند، رضایت بیشتری دارند و درگیر کارشان می شوند. ایجاد تیم های اوج عملکرد وقتی افراد به طور موثر با هم کار می کنند انرژی می گیرند زیرا تیم ها به چیزهایی دست می یابند که هیچ فردی نمی تواند به تنهایی انجام دهد. تمرین مدیریت تعارض سازنده هنگامی که رهبران به سرعت و به خوبی به تعارض رسیدگی نمی کنند، به سرعت محل کار را تیره می کند. این کتاب شامل بازخورد نظرسنجی از بیش از 2400 رهبر و کارمند و منابعی برای عملی کردن این ایده ها است.
دانلود کتاب «سوال فرهنگ: چگونه یک محل کار ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در آن کار کنند؟»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.