کتاب الکترونیکی

فرقه مشتری: یک تجربه مشتری شگفت انگیز ایجاد کنید که مشتریان راضی را به مبشر مشتری تبدیل کند

The Cult of the Customer: Create an Amazing Customer Experience That Turns Satisfied Customers Into Customer Evangelists

دانلود کتاب The Cult of the Customer: Create an Amazing Customer Experience That Turns Satisfied Customers Into Customer Evangelists (به فارسی: فرقه مشتری: یک تجربه مشتری شگفت انگیز ایجاد کنید که مشتریان راضی را به مبشر مشتری تبدیل کند) نوشته شده توسط «Shep Hyken»


اطلاعات کتاب فرقه مشتری: یک تجربه مشتری شگفت انگیز ایجاد کنید که مشتریان راضی را به مبشر مشتری تبدیل کند

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Shep Hyken

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 259

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0470404825 , 9780470404829

توضیحات کتاب فرقه مشتری: یک تجربه مشتری شگفت انگیز ایجاد کنید که مشتریان راضی را به مبشر مشتری تبدیل کند

Enterprise Rent-a-Car با ارائه خدمات عالی به مشتریان، به بزرگترین و سودآورترین شرکت اجاره خودرو در جهان تبدیل شد. جمع آوری مشتریان از نمایندگی ها یا فروشگاه های بدنه راهی منطقی برای تجارت به نظر می رسید. کارساز بود و میلیون ها مشتری راضی ده ها سال است که انجیل Enterprise را منتشر می کنند. میدانم؛ من 26 سال بسیار پربار را برای آنها کار کردم (1974-2000)، و حتی کتابی در مورد این تجربه نوشتم: زندگی زیر میکروسکوپ شرکتی: دیدگاه بی احترامی ماوریک. اگرچه من کمی با شرکت آمریکایی شوخی می کنم، پیام واضح است: تجارت باید سرگرم کننده باشد. و اگر خدمات مشتری ارائه می دهید، آن را با اشتیاق کارآمد انجام دهید. که با موفقیت کارمندان و مشتریان را به طور یکسان درگیر می کند. خیلی باحال

ده ها داستان موفقیت دیگر مشابه Enterprise وجود دارد. وقتی یک کسب‌وکار یک کار استثنایی برای «تحیر کردن» مشتریان خود انجام می‌دهد، طولی نمی‌کشد که این کلمه به میان می‌آید. به ویژه در این دوره از بازاریابی اجتماعی. همه یا در فیس بوک یا توییتر هستند و به سرعت به دوستان و فالوورهای خود اطلاع می دهند که چه چیزی داغ است و چه چیزی نیست. به عنوان یک صاحب کسب و کار یا مدیر عامل، مطمئناً نمی خواهید خراب کنید. تمام دنیا فوراً آن را می دانند.

البته پتانسیل صعودی بسیار زیاد است. یک کار عالی برای فراتر از انتظارات مشتریان خود انجام دهید و می توانید انتظار نتایج مطلوب را داشته باشید. مثل این است که یک ارتش روابط عمومی برای شما کار کند. این بازاریابی قرن 21 در بهترین حالت خود است.

مسلماً پیامی که شپ هایکن به خواننده می‌دهد کاملاً واضح است. برای کشف این چیزها به یک دانشمند موشکی نیاز نیست. با این حال، او توصیه های خود را به شیوه ای جذاب و لذت بخش ارائه می دهد. اگر کسب و کار شما برای بقای خود به ارائه خدمات عالی به مشتریان متکی است، این افزودنی خوبی برای مجموعه شما خواهد بود.


Enterprise Rent-a-Car grew to become the largest and most profitable car rental company in the world by providing great customer service. Picking customers up from the dealerships or body shops seemed like such a logical way to do business; it worked, and millions of satisfied customers have been spreading the Enterprise gospel for decades now. I know; I spent 26 very productive years working for them (1974-2000), and even wrote a book about the experience: Life Under the Corporate Microscope: A Maverick’s Irreverent Perspective. Although I poke a little fun at Corporate America, the message is clear: Business should be fun; and if you’re providing customer service, do it with efficient enthusiasm. That successfully engages employees and customers alike; very cool.

There are dozens of other success stories similar to Enterprise; when a business does an exceptional job of “wowing” its customers, it doesn’t take long for the word to get out; especially in this era of social marketing. Everybody’s either on Facebook or Twitter, and they quickly let their friends and followers know what’s hot and what’s not. As a business owner or CEO, you sure don’t want to screw up; the whole world knows it instantly.

Of course, the upside potential is enormous; do a great job of exceeding your customers’ expectations and you can expect favorable results. It’s like having a public relations army working for you; it’s 21st century marketing at its best.

Certainly, the message Shep Hyken is delivering for the reader is fairly obvious; it doesn’t take a rocket scientist to figure this stuff out. However, he delivers his advice in an engaging and most enjoyable manner. If your business relies on providing great customer service to survive, this would be a nice addition to your collection.

دانلود کتاب «فرقه مشتری: یک تجربه مشتری شگفت انگیز ایجاد کنید که مشتریان راضی را به مبشر مشتری تبدیل کند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.