کتاب الکترونیکی

رهبر متصل: ایجاد سازمان‌های چابک برای افراد، عملکرد و سود

The Connected Leader: Creating Agile Organisations for People, Performance and Profit

دانلود کتاب The Connected Leader: Creating Agile Organisations for People, Performance and Profit (به فارسی: رهبر متصل: ایجاد سازمان‌های چابک برای افراد، عملکرد و سود) نوشته شده توسط «Emmanuel Gobillot»


اطلاعات کتاب رهبر متصل: ایجاد سازمان‌های چابک برای افراد، عملکرد و سود

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Emmanuel Gobillot

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 237

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780749448301 , 074944830X

توضیحات کتاب رهبر متصل: ایجاد سازمان‌های چابک برای افراد، عملکرد و سود

عنوان این بررسی به دعوت امانوئل گوبیلو از خوانندگانش اشاره دارد تا او را در یک “سفر” همراهی کنند تا شش گزاره رهبری جداگانه اما مرتبط را که او در مقدمه معرفی کرده است، همراهی کنند (لطفاً به صفحه 5 مراجعه کنید). آنها به بهترین وجه در چارچوبی که او برای هر یک ایجاد می کند آشکار می شوند. او ادعا می کند که یک سازمان “رسمی” سازمانی است که با ساختارها و فرآیندهایی طراحی شده است که (تقریباً به طور کامل) بر تکمیل کار متمرکز است. “این سازمان همیشه در واکنش به تغییر بافت برنامه ریزی نشده کند است.” با این حال راه دیگری برای نگاه کردن به یک سازمان وجود دارد. سازمان «واقعی» از شبکه‌های روابطی که افراد در داخل (و خارج) سازمان «رسمی» دارند، تشکیل شده است. به عنوان یک شبکه، این سازمان «واقعی» قوی و انعطاف پذیر است. رهبر بزرگ بودن به معنای توانایی رهبری سازمان «رسمی» نیست، بلکه به معنای هدایت حیات «واقعی» است [یعنی. توسعه یافته] سازمان در جهت تحقق اهداف سازمان “رسمی”. این توانایی است که من آن را “رهبری متصل” می نامم.” سازمان “واقعی” که Gobillot توصیه می کند بر اساس چیزی است که هنری چسبرو به درستی به عنوان “مدل تجاری باز” توصیف کرده است. چسبرو و نه به مدل کسب و کار باز در این کتاب.) در این کتاب، گابیلو توضیح می دهد که چگونه می توان یک سازمان چابک برای افرادی ایجاد کرد که به عملکرد سودآور دست می یابند و سپس آن را حفظ می کنند. اهمیت اتصال و به ویژه برای تعاملی که ارتباط موثر، همکاری و (مهمترین) همکاری را تغذیه می کند.در مرحله بعد، او توضیح می دهد که رهبران یک سازمان چابک برای موفقیت چه باید باشند و چه کاری انجام دهند. سپس سه “اهرم” را شناسایی می کند که رهبران را قادر می سازد. برای برقراری ارتباط از طریق اعتماد، تعامل از طریق معنا و حفظ عملکرد از طریق گفتگو.در قسمت چهارم و آخر، Gobillot فرآیندی را بررسی می‌کند که از طریق آن رهبری متصل در همه سطوح و در همه حوزه‌های سازمانی ایجاد می‌شود. پس از هر بخش، او خلاصه‌ای از نکات کلیدی را شامل می‌شود (“بازخوانی 30 ثانیه‌ای” و “آغاز رهبری”) و سپس مجموعه‌ای از ابزارهای تشخیصی. این مطالب باید به صورت دوره ای توسط کسانی که طراحی کرده اند و سپس (البته با اصلاحات مناسب) یک سازمان “واقعی” را ایجاد کرده اند بررسی شود. از کسانی که احترام زیادی برای این کتاب دارند، ترغیب می شود که دو کتاب از هنری چسبرو، Open Innovation را بررسی کنند. : ضرورت جدید برای ایجاد و کسب سود از فناوری و مدل های کسب و کار باز: چگونه در چشم انداز نوآوری جدید پیشرفت کنیم. همچنین جفری مور در برخورد با داروین: چگونه شرکت های بزرگ در هر مرحله از تکامل خود نوآوری می کنند، پنج ذهن هاوارد گاردنر برای آینده، دنیای هوشمند ریچارد اوگل: خلاقیت و علم جدید ایده ها، گری همل، آینده مدیریت، نوئل تیشی و قضاوت وارن بنیس: چگونه مدیران برنده تماس‌های هوشمندانه برقرار می‌کنند، استیون فاینبرگ: مزیت‌سازان: چگونه رهبران استثنایی با ایجاد فرصت‌هایی برنده می‌شوند و دیگران نمی‌برند، و مشاهده آنچه بعداً وجود دارد: استفاده از تئوری‌های نوآوری برای پیش‌بینی تغییر صنعت، نویسنده مشترک کلایتون ام. کریستنسن، اسکات دی. آنتونی و اریک آ. راث.


The title of this review refers to Emmanuel Gobillot’s invitation to his readers to accompany him on a “journey” to explore six separate but related leadership propositions that he identifies in the Introduction (please see Page 5). They are best revealed within the context he creates for each. He asserts that a “formal” organization is one designed with structures and processes that focus (almost entirely) on task completion. “This organization is always slow to respond to unplanned context change.”There is however another way to look at an organization. The `real’ organization is made up of the networks of relationships people have within (and outside) the `formal’ organization. As a network, this `real’ organization is robust and flexible. To be a great leader is not to be able to lead the `formal’ organization but rather to channel the vitality of the `real’ [i.e. extended] organization towards the delivery of the `formal’ organization’s objectives. It is this ability that I call `connected leadership.'”The “real” organization that Gobillot recommends is based on what Henry Chesbrough has so aptly characterized as an “open business model.” (I find it curious that that are no references to Chesbrough nor to the open business model in this book.) In this book, Gobillot explains how to create an agile organization for people who achieve and then sustain profitable performance. He divides the material in Four Parts. First, he makes the case for the importance of connectivity and, especially, for engagement that nourishes effective communication, cooperation, and (most important) collaboration. Next, he explains what leaders in an agile organization must be and do to succeed. Then he identifies three “levers” that enable leaders to connect through trust, engage through meaning, and sustain performance through dialogue. In the fourth and final Part, Gobillot examines the process by which to develop connected leadership at all levels and in all areas of the given enterprise. After each Part, he includes a summary of key points (“The 30-Second Recap” and “The Leadership Takeaway”) followed by set of diagnostic tools. This material should be reviewed periodically by those who have designed and then established (with appropriate modifications, of course) a “real” organization.Those who share my high regard for this book are urged to check out two books by Henry Chesbrough, Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology and Open Business Models: How to Thrive in the New Innovation Landscape. Also Geoffrey Moore’s Dealing with Darwin: How Great Companies Innovate at Every Phase of Their Evolution, Howard Gardner’s Five Minds for the Future, Richard Ogle’s Smart World: Breakthrough Creativity and the New Science of Ideas, Gary Hamel’s The Future of Management, Noel Tichy and Warren Bennis’ Judgment: How Winning Managers Make Smart Calls, Steven Feinberg’s The Advantage-Makers: How Exceptional Leaders Win by Creating Opportunities Others Don’t, and Seeing What’s Next: Using Theories of Innovation to Predict Industry Change co-authored by Clayton M. Christensen, Scott D. Anthony, and Erik A. Roth.

دانلود کتاب «رهبر متصل: ایجاد سازمان‌های چابک برای افراد، عملکرد و سود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.