کتاب الکترونیکی

دوره مزیت رقابتی و دوره مزیت صنعت

The Competitive Advantage Period and the Industry Advantage Period

دانلود کتاب The Competitive Advantage Period and the Industry Advantage Period (به فارسی: دوره مزیت رقابتی و دوره مزیت صنعت) نوشته شده توسط «Thomas Fritz»


اطلاعات کتاب دوره مزیت رقابتی و دوره مزیت صنعت

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Gabler

نویسنده: Thomas Fritz

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 186

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9783834911384 , 3834911380

توضیحات کتاب دوره مزیت رقابتی و دوره مزیت صنعت

مزیت های رقابتی و عملکرد برتر را می توان به عنوان دو روی یک سکه تعبیر کرد. با توجه به تحقیقات مدیریت، اولین مورد عمدتاً توسط مدیریت استراتژیک هدایت می شود در حالی که دومی یک نقطه کانونی در مدیریت مالی است. در عین حال، اقتصاد سازمان های صنعتی اهمیت ویژگی های صنعت را برای توضیح تفاوت های سود برجسته می کند. توماس فریتز مروری جامع از تحقیقات تجربی در مورد ایجاد عملکرد اقتصادی برتر ارائه می دهد. او دوره مزیت رقابتی (CAP) و دوره‌های مزیت صنعتی (IAP) را کمیت می‌کند و پایداری مشخص تفاوت‌های عملکرد قابل توجه درون و بین صنعت را تعیین می‌کند.


Competitive advantages and superior performance can be interpreted as two sides of the same coin. With respect to management research, the first is mainly driven by strategic management whereas the second is a focal point in financial management. At the same time, industrial organization economics highlights the importance of industry characteristics to explain profit differences. Thomas Fritz presents a comprehensive review of empirical research on the creation of superior economic performance. He quantifies the competitive advantage period (CAP) and the industry advantage periods (IAP) and determines the concrete sustainability of significant intra- and inter-industry performance differences.

دانلود کتاب «دوره مزیت رقابتی و دوره مزیت صنعت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.