کتاب الکترونیکی

نام تجاری Who Cried Wolf: به قول شرکت خود عمل کنید و مشتریان مادام العمر ایجاد کنید

The Brand Who Cried Wolf: Deliver on Your Company's Promise and Create Customers for Life

دانلود کتاب The Brand Who Cried Wolf: Deliver on Your Company’s Promise and Create Customers for Life (به فارسی: نام تجاری Who Cried Wolf: به قول شرکت خود عمل کنید و مشتریان مادام العمر ایجاد کنید) نوشته شده توسط «Scott Deming»


اطلاعات کتاب نام تجاری Who Cried Wolf: به قول شرکت خود عمل کنید و مشتریان مادام العمر ایجاد کنید

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Scott Deming

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 226

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780470127124 , 0470127120

توضیحات کتاب نام تجاری Who Cried Wolf: به قول شرکت خود عمل کنید و مشتریان مادام العمر ایجاد کنید

تمجید از برندی که “گرگ” را فریاد زد

“فرمان برندهای قدرتمند. این کتاب آموزنده را بخوانید و به اسکات اجازه دهید نحوه برجسته کردن نام تجاری شما و ارائه سطل پول به شما را به اشتراک بگذارد. «رویکرد دمینگ برای برندسازی در مورد حیله نیست. این در مورد روابط است – فرمول واقعی برای ایجاد و حفظ نام تجاری و کسب و کار شما.” همه ما در حال فروش خدمات هستیم. کتاب دمینگ به مشاغل در هر اندازه نشان می دهد که چگونه از طریق سطوح خدمات نوآورانه، قدرت نام تجاری باورنکردنی ایجاد کنند. برند Who Cried Wolf در قفسه کتاب شما قرار نخواهد گرفت. به عنوان راهنمای مرجع روزانه در کیف شما یا روی میز شما خواهد ماند. اگر می‌خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، این کتاب را دریافت کنید!” جان والتا، رئیس، Super 8 Motels

“افشای دمینگ در مورد ایجاد یک تجربه هیجان‌انگیز بین شما و مشتری‌تان بی‌همتاست!” جوئل بائر، نویسنده پرفروش چگونه افرادی را که نمی خواهند متقاعد شوند را متقاعد کنیم

” برندی که گریه کرد گرگ توضیح می دهد که چگونه هر تعامل با مشتری، بزرگ یا کوچک، بر تصویر و شهرت برند شما تأثیر می گذارد. این کتابی است که خواندن آن آسان است. همه افراد سازمان شما باید آن را داشته باشند. مجری برنامه رادیویی سندیکایی ملی برنده شدن در تجارت

”Deming یک پیام ضروری به مشاغل ارائه می دهد و به گونه ای ارائه می دهد که فراموش نخواهید کرد. شما افسانه ها را می شناسید، فقط آن را با برند منحصر به فرد خود تطبیق دهید: شما!» وین کانداس، CFP و مجری رادیو بلومبرگ سندیکایی ملی

«داستان ها می فروشند، و این چیزی است که به فروش ایده های این کتاب درخشان کمک می کند. . اگر در کسب و کار هستید – هر کسب و کاری – به این کتاب نیاز دارید. همین حالا آن را دریافت کنید!» رابرت جی. آلن، نویسنده پرفروش کتاب شکستن کد میلیونر. مدیر عامل مؤسسه میلیونر روشنفکر

فصل 8: فقط مرا نرم صدا کن!

مردم واقعاً از “فروخته شدن” متنفرند

آنچه تا کنون انجام داده‌ایم

تا به حال می‌دانید که برندسازی منحصراً در مورد هویت تجاری در قالب یک لوگو نیست. یا تبلیغات.  ممکن است برند نایک را از لوگوی نمادین آن تشخیص دهید.  وقتی به فست فود فکر می کنید، ممکن است بلافاصله به مک دونالد فکر کنید زیرا تبلیغات مک دونالد در همه جا وجود دارد، اما در این مرحله، می دانید که نمادها و آگاهی برند را تشکیل نمی دهند

شما همچنین می‌دانید که کسب‌وکارهای بزرگ تنها برندها نیستند.  لازم نیست تجارت شما به اندازه GM، Microsoft، AOL Time Warner یا Wal-Mart باشد.  کسب و کار شما ممکن است با شما از خانه خارج شود. به عنوان تنها کارمند.  شما می‌توانید از یک دفتر کوچک با یک دستیار یا در فروشگاهی با چندین کارمند تجارت کنید. اندازه، دامنه و مکان کسب‌وکار شما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که آن یک برند است و نه اگر بر روی روابط یک به یک تمرکز می کنید، آیا هر یک از این عوامل واقعاً بر برند شما تأثیر می گذارد؟

کسب‌وکارها نیز تنها برندها نیستند. هر فردی یک برند است، مانند سازمان‌ها از غیرانتفاعی گرفته تا احزاب سیاسی و باشگاه‌های اجتماعی. به عنوان مثال، بنیاد گیتس، صلیب سرخ، یونیسف، Make-A -بنیاد آرزو، پیشاهنگی پسر، پیشاهنگ دختر، باشگاه کیوانی، باشگاه روتاری، حزب جمهوری خواه و حزب دموکرات همه برندها هستند.

هر دسته‌ای از افراد گرفته تا سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک چالش‌های توسعه برند خود را به همراه دارد. در عین حال، زمانی که هویت برند خود را درک کنید، این چالش‌ها به حداقل می‌رسد. ، در مورد ایجاد تجربیات منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای مشتریان شما نوشته ام. فصل 2 برند را از نظر برقراری روابط با مشتریان شما تعریف کرد. فصل 3 بین انواع تجربیاتی که می توانید برای مشتریان خود ایجاد کنید تمایز قائل شد و تجربه برند را از تجربیاتی که صرفاً معاملاتی هستند یا صرفاً انتظارات مشتری را برآورده می کنند متمایز کرد.   فصل 4. اهمیت تغییر دیدگاه شما برای اتخاذ دیدگاه مشتری را به جای تاکید بر محصول یا خدمات خود برجسته کرد.  فصل 5 نتایج تغییر دیدگاه شما را تجزیه و تحلیل کرد.   فصل 6 به شما توصیه کرد که از اغراق کردن ارزش خود خودداری کنید. ، فصل 7 بر روی اثرات موج دار اعمال شما متمرکز شده است. بنابراین، بیشتر جنبه های نام تجاری من از ابتدای این کتاب بیان شده است، بر چگونگی تأثیر شما بر ادراکات مشتری تأکید کرده است. به عبارت دیگر، I در مورد مشتریان صحبت کرده ام


PRAISE FOR THE BRAND WHO CRIED ”WOLF”

”Powerful brands command. Read this insightful book and allow Scott to share how to make your brand stand out and deliver you buckets of money!” —Mark Victor Hansen, bestselling author of the Chicken Soup for the Soul(r) series

”Deming’s approach to branding is not about gimmicks. It’s about relationships-the real formula for building and sustaining your brand and your business.” —Rieva Lesonsky, Editorial Director, Entrepreneur magazine

”It doesn’t matter what you sell. We’re all selling service. Deming’s book shows businesses of all sizes how to create incredible brand power through innovative service levels. The Brand Who Cried Wolf will not end up on your book shelf; it will stay in your briefcase or on your desk as a daily reference guide. If you want to grow your business, get this book!” —John Valletta, President, Super 8 Motels

”Deming’s revelations on creating an emotionally engaging experience between you and your customer are without equal!” —Joel Bauer, bestselling coauthor of How to Persuade People Who Don’t Want to Be Persuaded

” The Brand Who Cried Wolf explains how every customer interaction, large or small, impacts your brand’s image and reputation. This is an easy-to-read book— veryone in your organization needs to own.” —Patrick Sweeney, coauthor of the New York Times bestseller Succeed on Your Own Terms; cohost of the nationally syndicated radio show Winning in Business

”Deming delivers an essential message to businesses and delivers in a way you won’t forget. You know the fairy tales, just adapt it to your unique brand: you!” —Wayne Kandas, CFP and host of nationally syndicated Bloomberg Radio

”Stories sell, and that’s what helps sell the ideas in this brilliant book. If you’re in business-any business-you need this book. Get it now!” —Robert G. Allen, bestselling coauthor of Cracking the Millionaire Code ; CEO of The Enlightened Millionaire Institute

Chapter 8: Just Call Me Slick!

People Really Hate to be ”Sold”

What We’ve Accomplished So Far

By now you know that branding is not exclusively about business identity in the form of a logo or advertising.  You might recognize the Nike brand from its iconic swoosh logo.  You might immediately think of McDonald’s when you think of fast food because McDonald’s commercials are ubiquitous, but by this point, you know that icons and awareness do not constitute a brand.

You also know that big businesses are not the only brands.  Your business does not have to be the size of GM, Microsoft, AOL Time Warner or Wal-Mart.  Your business could be run out of your home with you as the sole employee.  You could conduct business from a small office with a single assistant, or in a store with several employees.  The size, scope, and location of your business does not change the fact that it’s a brand, nor should any of these factors truly impact your brand if you’re focusing on one-on-one relationships.

Businesses are not the only brands, either.  Every individual is a brand, as are organizations from non-profits to political parties to social clubs.  For example, the Gates Foundation, the Red Cross, UNICEF, Make-A-Wish Foundation, Boy Scouts, Girl Scouts, Kiwanis Clubs, Rotary Clubs, Republican Party, and Democratic Party — all are brands.  The concept of branding I’ve been articulating is personal, which means everyone needs to develop one.

Each category — from individuals to organizations to businesses large and small — brings with it its own brand development challenges.  At the same time, however, these challenges are minimized when you understand your brand identity.  Throughout this book, I have written about creating unique and memorable experiences for your customers.   Chapter 2 defined a brand in terms of establishing relationships with your customers.  Chapter 3 distinguished between types of experiences you can generate for your customers, and differentiated a brand experience from ones that are merely transactional or simply meet customer expectations.  Chapter 4 highlighted the importance of changing your perspective to adopt your customer’s point of view, rather than emphasize your product or service.  Chapter 5 analyzed the results of changing your perspective.  Chapter 6 admonished you to avoid overstating your own worth.  Finally, Chapter 7 focused on the ripple effects of your actions.  Thus, most of the facets of branding I’ve been articulating since the beginning of this book have emphasized how you affect the customer’s perceptions.  In other words, I’ve been talking about the customer’s connection to your brand.  Now I’m going to talk about how you perceive your own brand, and about your connection to your own brand.

Creating An Authentic Brand Identity: Sincerity Can’t Be Faked!

First, you must take stock of your brand identity.  In the Introduction to this book I stated that everyone is a brand.  Everyone has a brand identity, but not everyone understands their own brand correctly, or even knows what it is.  You cannot develop an authentic, sincere brand without this understanding.  And you cannot create brand evangelists — people who trust you and praise your brand every chance they get — without an authentic, sincere brand.  You earn someone’s trust through your actions, so you’d better know how to act!

Understanding your brand identity, and developing the trust that turns your customers into evangelists, involves knowing what your own beliefs and values are.  The fact is, when you walk in your customer’s shoes, when you change your perspective to deliver the impossible, you’re reflecting a core element of your identity, your values, and your beliefs.  When you are sincere about trying to understand your customers’ needs, desires, and what they’d truly love from you, a genuine connection is made that is the foundation of trust between you and your customers.

Compassion and sincerity can’t be faked.  Branding is not a matter of putting on a persona that others will like.  It’s not playing a role, putting on a mask, or pretending — all that is superficial, a veneer that covers up the “real” you.  Moreover, a veneer can be quickly spotted.  I don’t think there’s anyone that hasn’t had the experience of being “sold.”  It’s uncomfortable precisely because it’s not authentic.  The experience simply feels hollow.  Think about the slick car salesman who’s “going to do what it takes to get you into this car!”  Maybe he’s heavy on the ‘hale fellow well met,’ demeanor, or drenches you with flattery.  When the time comes to make an offer on the car, he engages in an overly dramatic show of anxiety.  “I’m gonna see my manager right now and see if I can talk him into this one.  Between you and me, he’s having a bad day, but I’m really gonna work on him.”  Eventually, the long, drawn out ceremonial dance ends with you signing the lease or sale papers, but you walk away knowing the whole experience could have been different, and you dread the prospect of going through it again.

Why do you dread it?  What has soured you on going through the process again?  In a word: insincerity.  Insincerity is the wolf trotting around in sheep’s clothing pretending to be something he’s not.  When you experience a wolf in sheep’s clothing, you’re soured on future interactions.  It is this sort of insincerity that destroys a brand or prevents an authentic one from being established.

The car salesman example is cliché, just like the sales girl at the clothing store who tells you every single piece of clothing you try on looks so good!  Though they’re cliché for a reason, we tend to forget just what that reason is.  We instantly recognize the cliché, but not what made it true in the first place.

دانلود کتاب «نام تجاری Who Cried Wolf: به قول شرکت خود عمل کنید و مشتریان مادام العمر ایجاد کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.