کتاب الکترونیکی

هنر روابط عمومی

The Art of Public Relations

دانلود کتاب The Art of Public Relations (به فارسی: هنر روابط عمومی) نوشته شده توسط «Richard Edelman – Christopher P.A. Komisarjevsky – Rich Jernstedt – Don Middleberg – Ron Watt Sr. – Lou Rena Hammond – David Finn – Anthony J. Russo – Thomas L. Amberg – Robyn M. Sachs»


اطلاعات کتاب هنر روابط عمومی

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Aspatore Books

نویسنده: Richard Edelman – Christopher P.A. Komisarjevsky – Rich Jernstedt – Don Middleberg – Ron Watt Sr. – Lou Rena Hammond – David Finn – Anthony J. Russo – Thomas L. Amberg – Robyn M. Sachs

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 245

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9781587620638 , 1-58762-063-4

توضیحات کتاب هنر روابط عمومی

Inside the Minds: The Art of Public Relations معتبرترین کتابی است که تاکنون در مورد روابط عمومی نوشته شده است که توسط مجموعه بی سابقه ای از مدیران عامل از شرکت های روابط عمومی پیشرو جهان نوشته شده است. این رویاپردازان صنعت رازهایی را برای شرکت‌ها در هر اندازه‌ای فاش می‌کنند تا مورد توجه قرار گیرند، نامی برای خود دست و پا کنند و با روش‌های اثبات شده روابط عمومی، یک برند جهانی بسازند. موضوعات تحت پوشش همچنین شامل تأثیرات همیشگی اینترنت و فناوری، مدیریت بحران، برقراری تماس های رسانه ای، کار در تیم ها، جبران خسارت و موارد دیگر است. نگاهی بی‌سابقه به درون ذهن بهترین رهبران روابط عمومی جهان، خواندن انتقادی را برای هر مدیر، کارآفرین و هر کسی در دنیای روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات ایجاد می‌کند.


Inside the Minds: The Art of Public Relations is the most authoritative book ever written on public relations, written by an unprecedented collection of CEOs from the leading public relations firms of the world. These industry visionaries reveal the secrets for companies of all sizes to get noticed, make a name for themselves and build a global brand through proven methods of public relations. Topics also covered include the everlasting effects of the Internet and technology, crisis management, establishing media contacts, working in teams, compensation and more. An unprecedented look inside the minds of the world’s best PR leaders makes for critical reading for every executive, entrepreneur and anyone in the public relations, marketing and advertising world.

دانلود کتاب «هنر روابط عمومی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.