کتاب الکترونیکی

مرد متحرک: زندگی والت دیزنی

The Animated Man: A Life of Walt Disney

دانلود کتاب The Animated Man: A Life of Walt Disney (به فارسی: مرد متحرک: زندگی والت دیزنی) نوشته شده توسط «Michael Barrier»


اطلاعات کتاب مرد متحرک: زندگی والت دیزنی

موضوع اصلی: سینما

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University of California Press

نویسنده: Michael Barrier

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 414

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 0520241177 , 9780520241176 , 1615141312111

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مرد متحرک: زندگی والت دیزنی

پس از تحقیقات فراوان در مورد بررسی‌های موجود در این وب‌سایت که زندگینامه دیزنی را می‌خوانم، به این باور رسیدم که این بهترین اثر از 3 اثر مهم در مورد زندگی دیزنی است. در پایان، من اصلاً از این کار لذت نبردم و دیدم که ای کاش به جای آن کتاب توماس یا گابلر را انتخاب می‌کردم. واضح است که در سراسر این کتاب، Barrier مقدار قابل توجهی از مطالب مربوط به دیزنی به جا مانده از کار قبلی او در مورد تاریخچه انیمیشن‌های هالیوودی و اغلب اجازه می‌دهد داستان‌هایی در مورد خود انیماتورهای دیزنی برای صفحات در یک زمان فرار کنند. نکاتی وجود داشت که من شروع به این سوال کردم که آیا عنوان مناسب برای این کتاب «انیماتورهای والت دیزنی» است یا خیر. روایت اولیه این کتاب در بهترین حالت متلاطم است زیرا Barrier سه ماهه اول این کتاب را با استناد به منابع مختلف برای تأسیس دیزنی قبل از سفید برفی می گذراند، سپس در جمله بعدی تا 40 سال به نقل قول متفاوتی می فرستد که آنچه را رد می کند. فقط قبلا گفته شد مثل این است که شما در حال تماشای یک مستند از مصاحبه های متعدد هستید که برش هایی از دو نفر با هم در حال بحث در مورد یک موضوع از دوره های مختلف است. دنبال کردن این بسیار سخت است و مانند یک بیوگرافی خوب جریان ندارد، همانطور که در کار عالی روی کارتون غول دیگر، چارلز شولتز، که توسط دیوید مایکلیس انجام شده است، نشان داده شده است. Barrier همچنین کتاب را با چندین نقد شخصی از اکشن انیمیشن و زندگی دنبال می کند. ویژگی هایی که در آن بیشتر منتقد می شود تا زندگی نامه نویس. یک مثال وحشتناک تلاش بسیار سطحی برای خلاصه کردن معنای فیلم مری پاپینز برای استودیو بود. نویسنده بیان می کند که این فیلم اساساً یک “فانتزی کم عمق” است، اگرچه موفق شد جولی اندروز را به عنوان یک ستاره بزرگ معرفی کند و چندین جایزه اسکار را دریافت کند. باریر هیچ حسی ندارد که فیلم توسط نویسنده، پی.ال. تراورز، به داستان وفادار مانده است، و او بیشتر نگران انتخاب بازیگران ون دایک است تا تصدیق موسیقی قوی. او با نادیده گرفتن همین پیش‌فرض هنگام بررسی مثبت ویژگی آلیس در سرزمین عجایب، فقدان داستان مرکزی قوی «در کمین شکست» را نقد می‌کند. گاهی اوقات، باریر هنگام نوشتن در مورد کار دیزنی به عنوان مغز متفکر ایجاد سفید برفی، دیزنی لند و سرگرمی قطار مینیاتوری شخصی خود، قدم برداشته است. با این حال، این لحظات نادر هستند و شما اکثر اوقات را صرف پرش از دیدگاه های مختلف و نظرات شخصی نویسنده می کنید. شما همچنین یک تاریخچه بسیار دو بعدی از دیزنی دریافت می کنید زیرا نویسنده نمی تواند به برخی از جنبه های دیگر که فیلم های بلند دیزنی را عالی ساخته است، مانند موسیقی کلی موسیقی نگاه کند. به طور کلی، متأسفانه این یکی از بدترین بیوگرافی های نوشته شده ای است که من خوانده ام و اکنون باید زندگی نامه دیگری را انتخاب کنم تا دیدگاه بهتری نسبت به دیزنی داشته باشم.


After much research on the reviews on this website on which Disney biography to read, I was led to believe this was the best written of the 3 major works on Disney’s life. At the end, I did not enjoy this work at all and found myself wishing I had chosen either Thomas’ or Gabler’s book instead.It is apparent throughout this book Barrier had a substantial amount of material on Disney left over from his earlier work on the history of Hollywood animation and often lets stories about the Disney animators themselves runaway for pages at a time. There were points where I started to question if the appropriate title for this book was “Walt Disney Animators.” The initial narrative of this book is choppy at best as Barrier spends the first quarter of this book quoting various sources to establish Disney pre-Snow White, then in the next sentence fast forwarding as much as 40 years to a different quote that refutes what was just previously said. It’s like you are watching a documentary of multiple interviews being slices together of two people arguing the same point from different eras. This is very hard to follow and flows nothing like a good biography should, as shown in the excellent work on another cartoon mogul, Charles Shultz, done by David Michaelis.Barrier also side tracks the book with multiple personal critiques of both animated and life action features where he becomes more critic than biographer. A horrendous example was a very shallow effort at summarizing what the movie Mary Poppins meant to the studio. The author is states the movie is essentially a “shallow fantasy” although it succeeded in the launching of Julie Andrews as a major star and won multiple Academy Awards. Barrier has no sense that the movie was kept true to story by the author, P.L Travers, and he is more concerned about the casting of Van Dyke than acknowledging the strong musical score. He critiques the lack of strong central story “lurking as a failure” when ignoring this same premise when reviewing positively the feature Alice in Wonderland. At times, Barrier hits his stride when writing about Disney’s work as overall mastermind behind the creation of Snow White, DisneyLand and his own personal miniature train hobby. However, these moments are rare and you spend a majority of the time skipping around to various points of view and personal opinions of the author. You also get a very two dimensional history of Disney as the author cannot look at some of the other aspects that made Disney’s feature films great, such as there overall musical score. Overall, this is unfortunately one of the worst written biographies I’ve read and will now have to pick up another one to obtain a better perspective on Disney.

دانلود کتاب «مرد متحرک: زندگی والت دیزنی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.