دانلود کتاب The ambiguity of teaching to the test: standards, assessment, and educational reform (به فارسی: ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی) نوشته شده توسط «William A. Firestone – Roberta Y. Schorr – Lora F. Monfils»
اطلاعات کتاب ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: William A. Firestone – Roberta Y. Schorr – Lora F. Monfils
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 264
حجم کتاب: 8 مگابایت
کد کتاب: 0805845682 , 9780805845686
توضیحات کتاب ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی
تست یکی از بحث انگیزترین سیاست های آموزشی ایالتی و فدرال است. اثرات آزمایش کاملا مبهم است. یک آزمون ممکن است در شرایط مختلف به پیامدهای متفاوتی منجر شود و معلمان ممکن است از راهبردهای بسیار متفاوتی برای آماده کردن دانش آموزان برای آزمون استفاده کنند. اگرچه اکثر کارشناسان موافق هستند که آزمون اجباری منجر به آموزش به آزمون می شود، اما در مورد اینکه آیا منجر به تمرین بی معنی، اتلاف وقت، غیرحرفه ای کردن معلمان و بی انگیزه کردن دانش آموزان می شود یا به برنامه های درسی چالش برانگیزتر و متفکرانه تر، تدریس جذاب تر منجر می شود، اختلاف نظر دارند. ، افزایش انگیزه دانش آموزان و افزایش مسئولیت پذیری. برای کمک به حل این ابهام و ارائه مبنای محکمتری برای تصمیمگیری، ابهام تدریس در آزمون: استانداردها، ارزیابی، و اصلاحات آموزشی نگاهی دقیق به اثرات آزمون دولتی ارائه میکند و ابهام آمادگی آزمون و چگونگی را به طور کامل بررسی میکند. شیوه های آماده سازی آزمون تحت تأثیر دانسته های معلمان و رهبری مدرسه و ناحیه قرار می گیرد. با استفاده از داده های یک مطالعه سه ساله در مورد خط مشی تست زنی نیوجرسی در ریاضیات و علوم ابتدایی، به توضیح انواع روش هایی که معلمان تدریس خود را در پاسخ به آزمون های ایالتی تغییر می دهند، کمک می کند، سوالات مهمی را مطرح می کند و راهنمایی های مفیدی در مورد چگونگی وضعیت ارائه می دهد. سیاست گذاران و مدیران مدارس محلی و ناحیه می توانند سیاست هایی را اجرا کنند که برابری آموزشی و عملکرد را برای همه دانش آموزان بهبود بخشد. همچنین تحلیلی عمیق از شیوههای کلاس درس ارائه میدهد که باید معلمان و مربیان معلم را که هدفشان اجرای معنادار شیوههای آموزشی مبتنی بر مفهومی است، آگاه کند. این نگاه جامع به تنوع در سطح ایالت در تمرین آزمایشی ویژگیهای زیر دارد: *بررسی مبتنی بر داده و غیرایدئولوژیک نحوه تأثیر آزمایش بر معلمان، در زمینهای که با باورهای ایدئولوژیکی و حکایتها مشخص میشود. *ترکیبی گسترده و یکپارچه از منابع داده های کمی و کیفی که یک نمای کلی در سراسر کشور و همچنین تجزیه و تحلیل عمیق معلمان و کلاس های درس را ارائه می دهد. *تحلیل دقیق انواع اشکال آموزش به آزمون؛ و *کاوشی چندسطحی در مورد اینکه چگونه عوامل مختلف شخصی و رهبری می توانند بر تدریس در آزمون تأثیر بگذارند. این یک کتاب مهم برای محققان، متخصصان و دانشآموزان در آزمونهای آموزشی، سیاستهای آموزشی، مدیریت آموزشی، ریاضیات و آموزش علوم، اصلاحات آموزشی و سیاست و جامعهشناسی آموزش و پرورش است. همچنین برای سیاستگذاران ایالتی، رهبران مدارس و مناطق، و مربیان معلمان و متخصصان برنامه درسی که در مورد چگونگی طراحی و پاسخگویی به سیستمهای تست جدید تصمیم میگیرند مفید خواهد بود.
دانلود کتاب «ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.