کتاب الکترونیکی

ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی

The ambiguity of teaching to the test: standards, assessment, and educational reform

دانلود کتاب The ambiguity of teaching to the test: standards, assessment, and educational reform (به فارسی: ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی) نوشته شده توسط «William A. Firestone – Roberta Y. Schorr – Lora F. Monfils»


اطلاعات کتاب ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: William A. Firestone – Roberta Y. Schorr – Lora F. Monfils

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 264

حجم کتاب: 8 مگابایت

کد کتاب: 0805845682 , 9780805845686

توضیحات کتاب ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی

تست یکی از بحث انگیزترین سیاست های آموزشی ایالتی و فدرال است. اثرات آزمایش کاملا مبهم است. یک آزمون ممکن است در شرایط مختلف به پیامدهای متفاوتی منجر شود و معلمان ممکن است از راهبردهای بسیار متفاوتی برای آماده کردن دانش آموزان برای آزمون استفاده کنند. اگرچه اکثر کارشناسان موافق هستند که آزمون اجباری منجر به آموزش به آزمون می شود، اما در مورد اینکه آیا منجر به تمرین بی معنی، اتلاف وقت، غیرحرفه ای کردن معلمان و بی انگیزه کردن دانش آموزان می شود یا به برنامه های درسی چالش برانگیزتر و متفکرانه تر، تدریس جذاب تر منجر می شود، اختلاف نظر دارند. ، افزایش انگیزه دانش آموزان و افزایش مسئولیت پذیری. برای کمک به حل این ابهام و ارائه مبنای محکم‌تری برای تصمیم‌گیری، ابهام تدریس در آزمون: استانداردها، ارزیابی، و اصلاحات آموزشی نگاهی دقیق به اثرات آزمون دولتی ارائه می‌کند و ابهام آمادگی آزمون و چگونگی را به طور کامل بررسی می‌کند. شیوه های آماده سازی آزمون تحت تأثیر دانسته های معلمان و رهبری مدرسه و ناحیه قرار می گیرد. با استفاده از داده های یک مطالعه سه ساله در مورد خط مشی تست زنی نیوجرسی در ریاضیات و علوم ابتدایی، به توضیح انواع روش هایی که معلمان تدریس خود را در پاسخ به آزمون های ایالتی تغییر می دهند، کمک می کند، سوالات مهمی را مطرح می کند و راهنمایی های مفیدی در مورد چگونگی وضعیت ارائه می دهد. سیاست گذاران و مدیران مدارس محلی و ناحیه می توانند سیاست هایی را اجرا کنند که برابری آموزشی و عملکرد را برای همه دانش آموزان بهبود بخشد. همچنین تحلیلی عمیق از شیوه‌های کلاس درس ارائه می‌دهد که باید معلمان و مربیان معلم را که هدفشان اجرای معنادار شیوه‌های آموزشی مبتنی بر مفهومی است، آگاه کند. این نگاه جامع به تنوع در سطح ایالت در تمرین آزمایشی ویژگی‌های زیر دارد: *بررسی مبتنی بر داده و غیرایدئولوژیک نحوه تأثیر آزمایش بر معلمان، در زمینه‌ای که با باورهای ایدئولوژیکی و حکایت‌ها مشخص می‌شود. *ترکیبی گسترده و یکپارچه از منابع داده های کمی و کیفی که یک نمای کلی در سراسر کشور و همچنین تجزیه و تحلیل عمیق معلمان و کلاس های درس را ارائه می دهد. *تحلیل دقیق انواع اشکال آموزش به آزمون؛ و *کاوشی چندسطحی در مورد اینکه چگونه عوامل مختلف شخصی و رهبری می توانند بر تدریس در آزمون تأثیر بگذارند. این یک کتاب مهم برای محققان، متخصصان و دانش‌آموزان در آزمون‌های آموزشی، سیاست‌های آموزشی، مدیریت آموزشی، ریاضیات و آموزش علوم، اصلاحات آموزشی و سیاست و جامعه‌شناسی آموزش و پرورش است. همچنین برای سیاستگذاران ایالتی، رهبران مدارس و مناطق، و مربیان معلمان و متخصصان برنامه درسی که در مورد چگونگی طراحی و پاسخگویی به سیستم‌های تست جدید تصمیم می‌گیرند مفید خواهد بود.


Testing is one of the most controversial of all state and federal educational policies. The effects of testing are quite ambiguous. The same test may lead to different consequences in different circumstances, and teachers may use very different strategies to prepare students for tests. Although most experts agree that mandatory testing leads to teaching to the test, they disagree about whether it leads to meaningless drill, wasted time, de-professionalizing teachers, and demotivating students, or to more challenging and thoughtful curricula, more engaging teaching, increased student motivation, and increased accountability. To help sort through this ambiguity and provide a firmer basis for decisions, The Ambiguity of Teaching to the Test: Standards, Assessment, and Educational Reform offers a hard look at the effects of state testing, and thoroughly examines the ambiguity of test preparation and how test preparation practices are influenced by what teachers know and the leadership coming from the school and district. Drawing on data from a three-year study of New Jersey’s testing policy in elementary mathematics and science, it helps to explain the variety of ways that teachers modify their teaching in response to state tests, raises important questions, and offers useful guidance on how state policymakers and local and district school administrators can implement policies that will improve educational equity and performance for all students. It also offers an in-depth analysis of classroom practices that should inform teachers and teacher educators whose goal is to meaningfully implement conceptually based teaching practices. This comprehensive look at the statewide variation in testing practice features: *a data-based, non-ideological treatment of how testing affects teachers, in a field characterized by ideologically driven beliefs and by anecdotes; *an extensive and well-integrated combination of qualitative and quantitative data sources that provide a statewide overview, as well as an in-depth analysis of teachers and classrooms; *a careful analysis of the variety of forms of teaching to the test; and *a multilevel exploration of how a variety of personal and leadership factors can influence teaching to the test. This is an important book for researchers, professionals, and students in educational testing, educational policy, educational administration, mathematics and science education, educational reform, and the politics and sociology of education. It will also prove useful for state policymakers, school and district leaders, and teacher educators and curriculum specialists who are making decisions about how to design and respond to new testing systems.

دانلود کتاب «ابهام تدریس تا آزمون: استانداردها، ارزشیابی و اصلاحات آموزشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.