دانلود کتاب The Adweek Copywriting Handbook (به فارسی: کتاب راهنمای کپینویسی Adweek) نوشته شده توسط «Joseph Sugarman»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای کپینویسی Adweek
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Joseph Sugarman
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 361
حجم کتاب: 13 مگابایت
توضیحات کتاب کتاب راهنمای کپینویسی Adweek
کپی عالی قلب و روح تجارت تبلیغاتی است. در این راهنمای عملی، کپینویس افسانهای، جو شوگارمن، دستورالعملهای اثباتشده و توصیههای تخصصی در مورد آنچه برای نوشتن نسخه لازم است ارائه میکند که مشتریان را برای خرید ترغیب، ترغیب و تشویق میکند. برای هر کسی که می خواهد وارد تجارت شود، این منبع همراه نهایی برای موفقیت نامحدود است.
Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.
دانلود کتاب «کتاب راهنمای کپینویسی Adweek»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)