دانلود کتاب The Advanced Game Developer’s Toolkit: Create Amazing Web-based Games with JavaScript and HTML5 (به فارسی: مجموعه ابزار توسعه دهنده بازی پیشرفته: ایجاد بازی های شگفت انگیز مبتنی بر وب با جاوا اسکریپت و HTML5) نوشته شده توسط «Rex van der Spuy [Rex van der Spuy]»
اطلاعات کتاب مجموعه ابزار توسعه دهنده بازی پیشرفته: ایجاد بازی های شگفت انگیز مبتنی بر وب با جاوا اسکریپت و HTML5
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Rex van der Spuy [Rex van der Spuy]
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
حجم فایل: 2.88 مگابایت
کد کتاب: 1484210972 , 9781484210970
توضیحات کتاب مجموعه ابزار توسعه دهنده بازی پیشرفته: ایجاد بازی های شگفت انگیز مبتنی بر وب با جاوا اسکریپت و HTML5
به مهم ترین مهارت ها و تکنیک هایی که برای ساخت بازی حرفه ای HTML5 و JavaScript 2D باید بدانید، تسلط داشته باشید. این کتاب به بسیاری از تکنیک های کلاسیک عالی طراحی بازی های ویدیویی می پردازد.
میتوانید نحوه توسعه بازیها و سطوح بازی با استفاده از Tiled Editor، نحوه اجرای برخورد مبتنی بر کاشی، نحوه طراحی مسیریابی پیشرفته و سیستمهای هوش مصنوعی دشمن، اصول اولیه برخورد فاز گسترده، و نحوه توسعه بازیها و سطوح بازی را کشف کنید. برای ساخت بازی های ایزومتریک همه تکنیک ها و کدهای پشتیبانی به روشی ساده توضیح داده شده اند و به روشی کلی نوشته شده اند تا بتوان آنها را برای هر موتور بازی یا فناوری که استفاده از آن راحت هستید به کار برد.
جزئیات را خواهید یافت. نمونه های کاری، با ده ها تصویر و مفاهیم بسیاری که می توانید آزادانه در پروژه های خود اعمال کنید. تمام تکنیک های ریاضی و برنامه نویسی به طور مفصل توضیح داده شده اند و مثال هایی با پایان باز ارائه شده اند تا شما را تشویق کنند تا به روش های اصلی برای استفاده از این تکنیک ها در بازی های خود فکر کنید. می توانید از آنچه در این کتاب یاد می گیرید به عنوان پایه ای برای ساخت بازی برای رایانه های رومیزی، تلفن های همراه، تبلت ها یا وب استفاده کنید.
Advanced Game Developer’s Toolkit اگر قبلاً تجربه ساخت بازی با جاوا اسکریپت داشته باشید، گام بعدی عالی است، یا اگر قبلاً خوانده باشید، یک ادامه عالی است طراحی بازی پیشرفته با HTML5 و جاوا اسکریپت توسط همان نویسنده.
آنچه یاد خواهید گرفت
- با پیشرفته کار کنید تکنیکهای طراحی مبتنی بر کاشی برای بازیهای پازل، پلتفرم و پیچ و خم
- از Tiled Editor برای ساختن دنیای بازی استفاده کنید
- ساخت مسیریابی و سیستمهای هوش مصنوعی با استفاده از Line of Sight و A* (A-Star)
- بازی های ایزومتریک بسازید
- مدیریت پیچیدگی برای ساختن بازی هایی با هر اندازه ای که به صورت یکپارچه در مقیاس هستند
Who This Book برای
توسعه دهندگان بازی های ویدیویی با تجربه است که می خواهند تکنیک های ضروری را یاد بگیرند تا مهارت های خود را به سطح بعدی ببرند و برای خوانندگانی که می خواهند برای درک و تنظیم دقیق هر خط کدی که می نویسند، بدون توسل به رفع سریع.
Master the most important skills and techniques you need to know for professional HTML5 and JavaScript 2D game development. This book delves into many of the great classic techniques of video game design.
You’ll discover how to develop games and game levels using Tiled Editor, how to implement tile-based collision, how to design advanced pathfinding and enemy AI systems, the fundamentals of broad-phase collision, and how to make isometric games. All the techniques and supporting code are explained in an easy-to-understand manner and written in a general way so that they can be applied to any game engine or technology that you’re comfortable using.
You’ll find detailed working examples, with dozens of illustrations and many concepts you can freely apply to your own projects. All the math and programming techniques are elaborately explained and examples are open-ended to encourage you to think of original ways to use these techniques in your own games. You can use what you learn in this book as the basis for making games for desktops, mobile phones, tablets, or the Web.
The Advanced Game Developer’s Toolkit is a great next step if you already have some JavaScript game-making- experience, or a great continuation if you’ve already read Advanced Game Design with HTML5 and JavaScript by the same author.
What You’ll Learn
- Work with advanced tile-based design techniques for puzzle, platform and maze games
- Use Tiled Editor to build game worlds
- Build path-finding and AI systems using Line of Sight and A* (A-Star)
- Make isometric games
- Manage complexity to build games of any size that scale seamlessly
Who This Book Is For
Video game developers with some experience who want to learn the essential techniques they need to know to take their skills to the next level and for readers who want to understand and fine-tune every line of code they write, without resorting to quick fixes.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.