دانلود کتاب The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use (به فارسی: فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه) نوشته شده توسط «Scott Dacko»
اطلاعات کتاب فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه
موضوع اصلی: علمی-محبوب
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press, USA
نویسنده: Scott Dacko
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 632
حجم کتاب: 7 مگابایت
کد کتاب: 0199285993 , 9780199285990 , 9780191536649
توضیحات کتاب فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه
این فرهنگ لغت اصطلاحات بازاریابی بر مفاهیم کلیدی تمرکز دارد که به چهار دسته تقسیم می شوند: مفاهیم، قوانین، تئوری ها و اثرات. این کتاب حاوی بیش از 500 مدخل، از نظر طول و عمق، راهنمای مرجع ایده آلی برای پزشکان، دانشجویان MBA و کسانی خواهد بود که مدارک حرفه ای بازاریابی را دارند. مدخل های مثال عبارتند از: کارت امتیازی متوازن. Sagacity Segmentation; بازاریابی مبتنی بر ارزش؛ قانون مزیت نسبی; قانون بازده نزولی؛ قانون انگلس؛ قانون مور؛ نظریه نمایندگی; نظریه بازی؛ نظریه انگیزه؛ نظریه X; نظریه Y; مجموعه پاسخ رضایت; اثر لنگر انداختن؛ اثر منحنی را تجربه کنید. اثر هاله؛ اثر جایگزینی.
دانلود کتاب «فرهنگ لغت پیشرفته بازاریابی: استفاده از نظریه»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.