کتاب الکترونیکی

اصل 80/20 – ریچارد کخ

The 80/20 Principle - Richard Koch

دانلود کتاب The 80/20 Principle – Richard Koch (به فارسی: اصل 80/20 – ریچارد کخ) نوشته شده توسط «Must Read Summaries»


اطلاعات کتاب اصل 80/20 – ریچارد کخ

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: PRIMENTO;Primento Publishing

نویسنده: Must Read Summaries

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 21

حجم فایل: 602 کیلوبایت

توضیحات کتاب اصل 80/20 – ریچارد کخ

این کتاب الکترونیکی خلاصه‌ای از کتاب “اصل 80/20” نوشته ریچارد کخ را ارائه می‌دهد. ریچارد کخ در اصل 80/20 قانع‌کننده استدلال می‌کند که 80 درصد از نتایج در هر سیستمی تنها از 20 درصد تلاش‌ها ناشی می‌شود. تلاش برای حذف 80 درصد معمولا بی اثر است. بنابراین، سعی کنید 20 درصد را گسترش دهید. او 10 تکنیک برای افزایش بهره وری در 20 درصد به خواننده ارائه می دهد و توضیح می دهد که چرا آنها ارزشمند هستند.

به عنوان مثال، او پیشنهاد می کند که شناسایی 20 درصد برتر کسب و کار سودآور می تواند به کاهش 80 درصد کمک کند، زیرا اگر شما متوجه می شوید که حوزه ای از کسب و کار شما ناکارآمد است، می توانید راه های کوتاهی ایجاد کنید. کسب و کارها باید بازاریابی را بر روی 20 درصد محصولات برتر خود متمرکز کنند. بدانید که تنها 20 درصد از تصمیمات، تصمیمات حیاتی خواهند بود و بر اساس آن عمل کنید. 20 درصد از هر نیروی فروش بهترین خواهد بود: تجزیه و تحلیل کنید و درک کنید که چرا اینطور است و مطابق با آن عمل کنید. در مذاکره، به یاد داشته باشید که دوباره، احتمالاً شما فقط در حال بحث هستید…


This ebook offers a summary of the book “The 80/20 Principle” by Richard Koch. Richard Koch argues persuasively in The 80/20 Principle that 80-percent of the results in any system will flow from just 20-percent of the efforts. Trying to eliminate the 80 percent is usually ineffective; therefore, try to expand the 20 percent. He gives the reader 10 techniques for increasing productivity in the 20 percent, explaining why they are valuable.

For example, he suggests that identifying the top 20 percent of profitable business can help shrink the 80 percent, because if you realise an area of your business is inefficient, you can establish short cuts. Businesses should focus marketing on their top 20 percent of products. Understand that only 20 percent of decisions will be the vital ones, and act accordingly. 20 percent of every salesforce will be the best: analyse and comprehend why this is so, and act accordingly. In negotiation, remember that again, you are probably only disputing…

دانلود کتاب «اصل 80/20 – ریچارد کخ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید