دانلود کتاب The 2R Manager: When to Relate, When to Require, and How to Do Both Effectively (به فارسی: مدیر 2R: چه زمانی باید ارتباط برقرار کرد، چه زمانی به آن نیاز داشت و چگونه هر دو را به طور موثر انجام داد) نوشته شده توسط «Peter E. Friedes»
اطلاعات کتاب مدیر 2R: چه زمانی باید ارتباط برقرار کرد، چه زمانی به آن نیاز داشت و چگونه هر دو را به طور موثر انجام داد
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jossey-Bass
نویسنده: Peter E. Friedes
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 239
حجم کتاب: 5 مگابایت
کد کتاب: 9780787958930 , 078795893X
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیر 2R: چه زمانی باید ارتباط برقرار کرد، چه زمانی به آن نیاز داشت و چگونه هر دو را به طور موثر انجام داد
من فرصتی را داشتم که نه تنها این کتاب را بخوانم — همچنین یک ساعت در برنامه رادیویی خود تام در رهبری با نویسنده مصاحبه کردم و درباره کتاب و محتوای آن بحث کردم. من بیش از 100 متخصص در برنامه خود داشته ام و پیت فریدز بینش هایی را به ارمغان آورد که من در هیچ جای دیگری با آنها برخورد نکرده ام.
فریدز میداند که چگونه مدیران و رهبران میتوانند از مسیر خود خارج شوند، چگونه میتوانیم در داستانهایمان «گرفتار» شویم. مدیر مربوطه ممکن است احساس کند که مسئول موفقیت افرادش است، یا ممکن است بگوید “من میخواهم اینجا مکانی لذتبخش برای کار باشد” – غافل از اینکه همه چیزهای مرتبط و بدون نیاز به این معنی است که افراد رشد نمیکنند، و افراد کم کار نمیکنند. مواجه می شوند، و بنابراین افراد خوب در نهایت احساس ناامیدی می کنند. مدیر مورد نیاز ممکن است احساس کند که آنجا نیست تا دوست کسی باشد، و از اعتراف به اشتباه یا پرسیدن سؤال ناراحت می شود – بنابراین با افراد خود ارتباط برقرار نمی کند یا واقعاً آنها را عمیقاً نمی شناسد به گونه ای که به او امکان می دهد انگیزه بهتری در آنها ایجاد کند. .
کتاب به طور طبیعی از شناسایی سبک مسلط شما، به تغییر بازی ذهنی شما، به گامهای کودک به سمت رفتار جدید و به مراحل پیشرفته پیشرفت میکند. این کتابی است که عمیقاً به هر مدیری که برای به کارگیری درسهای آن وقت بگذارد، پاداش میدهد.
Friedes understands how managers and leaders can get off track, how we can get “caught” in our stories. The Relating manager may feel he’s responsible for his people’s success, or may say “I want this to be an enjoyable place to work” — not realizing that all Relating and no Requiring means people don’t grow, that under-performers don’t get confronted, and thus the good people end up feeling let down. The Requiring manager may feel he’s not there to be anybody’s friend, and is uncomfortable admitting error or asking questions — so he doesn’t bond with his people, or truly get to know them deeply in ways that would allow him to better motivate them.
The book progresses naturally from identifying your dominant style, to getting your mental game shifted, to baby steps toward new behavior, and on to advanced steps. This is a book that will deeply reward any manager who takes the time to apply its lessons.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.