کتاب الکترونیکی

نوآوری و کارآفرینی پایدار

Sustainable Innovation and Entrepreneurship

دانلود کتاب Sustainable Innovation and Entrepreneurship (به فارسی: نوآوری و کارآفرینی پایدار) نوشته شده توسط «Rolf Wustenhagen – Jost Hamschmidt – Sanjay Sharma – Mark Starik»


اطلاعات کتاب نوآوری و کارآفرینی پایدار

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Edward Elgar

نویسنده: Rolf Wustenhagen – Jost Hamschmidt – Sanjay Sharma – Mark Starik

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 340

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1847200370 , 9781847200372

توضیحات کتاب نوآوری و کارآفرینی پایدار

در سال های اخیر درک ما از پایداری شرکتی از بهره برداری به اکتشاف، از مدیریت محیطی شرکتی به کارآفرینی پایدار و از کارایی به نوآوری تغییر کرده است. با این حال، روندهای فعلی نیاز به نوآوری رادیکال از طریق استارت‌آپ‌های کارآفرینی یا سرمایه‌گذاری‌های جدید در شرکت‌های موجود را علی‌رغم مشکلات تامین مالی و بازاریابی چنین تلاش‌هایی نشان می‌دهد. این کتاب جذاب با ارائه تحقیقات مفهومی و تجربی، به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانیم پایداری زیست‌محیطی و اجتماعی را با پایداری اقتصادی ترکیب کنیم تا مدل‌های تجاری جدید نوآورانه تولید کنیم. گروه بین‌المللی مشارکت‌کنندگان به طیف وسیعی از مسائل در تعادل بین رشد و نگرانی‌های زیست‌محیطی می‌پردازد. پنج فصل اول جنبه های مختلف کارآفرینی پایدار را مورد بحث قرار می دهد. این با دو فصل دنبال می شود که به نوآوری در شرکت های موجود می پردازد. نوآوری تا زمانی که مشتری پیدا نکند موفقیت آمیز نیست، بنابراین دو فصل بعدی به جنبه های بازاریابی تنظیمات تجارت به مصرف کننده و تجارت به کسب و کار می پردازد. این کتاب با بحث گسترده ای در مورد تکامل و آینده دستور کار تحقیقاتی در تلاقی پایداری، نوآوری و کارآفرینی پایان می یابد. دانشگاهیان، دانشجویان، متخصصان تجارت و سازمان های غیردولتی این حجم را روشنگر و مفید خواهند یافت.


In recent years our understanding of corporate sustainability has moved from exploitation to exploration, from corporate environmental management to sustainable entrepreneurship, and from efficiency to innovation. Yet current trends indicate the need for radical innovation via entrepreneurial start-ups or new ventures within existing corporations despite difficulties with the financing and marketing of such efforts. Presenting both conceptual and empirical research, this fascinating book addresses how we can combine environmental and social sustainability with economic sustainability in order to produce innovative new business models. The international cast of contributors addresses the wide range of issues in the balance between growth and environmental concerns. The first five chapters discuss various aspects of sustainable entrepreneurship. This is followed by two chapters that look at innovation within existing firms. Innovation is not successful until it finds a customer, so the two chapters that follow delve into the marketing aspects of business-to-consumer and business-to-business settings. The book closes with a broad discussion of the evolution and future of the research agenda into the intersection of sustainability, innovation and entrepreneurship. Academics, students, business professionals, and NGOs will find this volume enlightening and useful.

دانلود کتاب «نوآوری و کارآفرینی پایدار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.