کتاب الکترونیکی

تجزیه و تحلیل تعلیق و هندسه محاسباتی

Suspension Analysis and Computational Geometry

دانلود کتاب Suspension Analysis and Computational Geometry (به فارسی: تجزیه و تحلیل تعلیق و هندسه محاسباتی) نوشته شده توسط «John Dixon»


اطلاعات کتاب تجزیه و تحلیل تعلیق و هندسه محاسباتی

موضوع اصلی: ریاضیات محاسباتی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: John Dixon

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 436

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0470510218 , 9780470510216

توضیحات کتاب تجزیه و تحلیل تعلیق و هندسه محاسباتی

با آشکارسازی روش‌های طراحی هندسه تعلیق با جزئیات منحصر به فرد، جان دیکسون نشان می‌دهد که چگونه ویژگی‌های تعلیق مانند فرمان دست انداز، فرمان رول، ضربه گیر، فرمان انطباق و مراکز رول توسط مهندس حرفه‌ای تجزیه و تحلیل و کنترل می‌شوند. وی بر درک فیزیکی پارامترهای تعلیق در سه بعد و روش های محاسبه آنها با استفاده از مثال ها، برنامه ها و بحث در مورد مسائل محاسباتی تاکید می کند. رویکرد تحلیلی و طراحی اتخاذ شده ترکیبی از توضیح کیفی، برای درک فیزیکی، با تجزیه و تحلیل جبری ضرایب خطی و غیر خطی، و بحث دقیق شبیه‌سازی‌های کامپیوتری و روش‌های برنامه‌نویسی مرتبط است.

  • شامل تاریخچه دقیق و جامعی از طراحی سیستم تعلیق و فرمان است که به طور کامل با نمودارهای فراوان نشان داده شده است
  • ویژگی های تعلیق و ضرایب هندسی تعلیق را توضیح می دهد و درک منحصر به فرد و عمیقی را ارائه می دهد. طراحی سیستم تعلیق که در جای دیگری یافت نشد.
  • نحوه بدست آوردن ضرایب دلخواه و محدودیت‌های انواع سیستم تعلیق خاص را با اطلاعات ضروری برای طراحان سیستم تعلیق، تکنسین‌های شاسی و هر کس دیگری که به ویژگی‌های تعلیق و دینامیک خودرو علاقه دارد، شرح می‌دهد.
  • استفاده از رایانه در تجزیه و تحلیل هندسه تعلیق را با تکنیک های برنامه نویسی و مثال هایی از راه حل تعلیق، از جمله بحث پیشرفته هندسه محاسباتی سه بعدی که در طراحی تعلیق اعمال می شود، مورد بحث قرار می دهد.
  • راه حل های مستقیم و تکراری هندسه تعلیق را به تفصیل توضیح می دهد.

Revealing suspension geometry design methods in unique detail, John Dixon shows how suspension properties such as bump steer, roll steer, bump camber, compliance steer and roll centres are analysed and controlled by the professional engineer. He emphasizes the physical understanding of suspension parameters in three dimensions and methods of their calculation, using examples, programs and discussion of computational problems. The analytical and design approach taken is a combination of qualitative explanation, for physical understanding, with algebraic analysis of linear and non-linear coefficients, and detailed discussion of computer simulations and related programming methods.

  • Includes a detailed and comprehensive history of suspension and steering system design, fully illustrated with a wealth of diagrams
  • Explains suspension characteristics and suspension geometry coefficients, providing a unique and in-depth understanding of suspension design not found elsewhere.
  • Describes how to obtain desired coefficients and the limitations of particular suspension types, with essential information for suspension designers, chassis technicians and anyone else with an interest in suspension characteristics and vehicle dynamics.
  • Discusses the use of computers in suspension geometry analysis, with programming techniques and examples of suspension solution, including advanced discussion of three-dimensional computational geometry applied to suspension design.
  • Explains in detail the direct and iterative solutions of suspension geometry.

دانلود کتاب «تجزیه و تحلیل تعلیق و هندسه محاسباتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.