کتاب الکترونیکی

استراتژی‌های رشد در SMEs: نقش اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی

Strategies for Growth in SMEs: The Role of Information and Information Sytems

دانلود کتاب Strategies for Growth in SMEs: The Role of Information and Information Sytems (به فارسی: استراتژی‌های رشد در SMEs: نقش اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی) نوشته شده توسط «Margi Levy – Philip Powell»


اطلاعات کتاب استراتژی‌های رشد در SMEs: نقش اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Margi Levy – Philip Powell

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 421

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 9780750663519 , 0-7506-6351-0

توضیحات کتاب استراتژی‌های رشد در SMEs: نقش اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی

استراتژی‌های رشد در SMEs برای اولین بار نقش اطلاعات و مفاهیم سیستم‌های اطلاعاتی (IS) را در شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) بررسی می‌کند. بیشتر تحقیقات IS بر شرکت های بزرگ متمرکز است، با این حال اکثر شرکت ها در بیشتر اقتصادها SME هستند. این کتاب کاربرد تئوری و عمل IS را در شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در نظر می‌گیرد و نظریه‌های جدیدی را توسعه می‌دهد که مربوط به این شرکت‌ها است. متشکل از 6 بخش، از جمله موارد دیگر را پوشش می‌دهد. ماهیت SMEها، پیشینه IS، و استفاده SMEها از IS، مسائل استراتژی و برنامه ریزی IS در SMEها، روشی که شرکتها می توانند از طریق استفاده از IS، ارزیابی، انعطاف پذیری IS، مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار، منابع تغییر کنند. استراتژی مبتنی بر و مدیریت دانش، مناسب بودن تئوری های موجود و توسعه مدل های جدید برای رسیدگی به مسائل خاص SME. بخش پایانی کتاب، یادگیری در فصل‌های قبلی را مرور می‌کند و دستور کارهای آینده را برای تحقیق در نظر می‌گیرد. این کتاب که توسط دو تن از چهره‌های برجسته در این زمینه نوشته شده است، خواندن ضروری برای محققان در IS و SMEs، دانشجویان در دوره‌های کارآفرینی یا IS خواهد بود. و سایر مواردی که بر SMEها تمرکز دارند.* متنی منحصربفرد در رابطه با نظریه IS به SMEها* از سالها تجربه نویسندگان در این زمینه بهره ببرید* با این حوزه رشد برای تحقیق و دوره ها آشنا شوید”


Strategies for Growth in SMEs explores for the first time the role of information and information systems (IS) concepts in small and medium-sized enterprises (SMEs). Most IS research focuses on large firms, yet the majority of firms in most economies are SMEs. The book considers the applicability of IS theory and practice to SMEs and develops new theories that are relevant to these firms.Composed of 6 sections, it covers, amongst other things; the nature of SMEs, the background to IS, and SMEs’ use of IS, issues of IS strategy and planning in SMEs, the way that firms can transform through use of IS, evaluation, IS flexibility, business process re-engineering, resource-based strategy and knowledge management, the appropriateness of existing theories and the development of new models to address SME-specific issues. The final section of the book reviews the learning in the previous chapters and poses future agendas for research.Written by two of the leading figures in the field, this book will be essential reading for researchers in IS and SMEs, students on entrepreneurship or IS courses, and others that focus on SMEs.* A unique text relating IS theory to SMEs* Benefit from the authors’ years of experience in the field* Familiarise yourself with this growth area for research and courses”

دانلود کتاب «استراتژی‌های رشد در SMEs: نقش اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.