دانلود کتاب Strategic Planning for Public Relations (به فارسی: برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی) نوشته شده توسط «Ronald D. Smith»
اطلاعات کتاب برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Lawrence Erlbaum Associates
نویسنده: Ronald D. Smith
زبان: English
فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 403
حجم کتاب: 8 مگابایت
کد کتاب: 9780805852394 , 0-8058-5239-5
نوبت چاپ: 2nd ed
توضیحات کتاب برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی
این متن با توضیحات واضح، مثالهای مرتبط و تمرینهای عملی، نقاط تصمیمگیری و گزینههای مختلف در توسعه یک برنامه ارتباطی را شناسایی و مورد بحث قرار میدهد. هم موقعیتهای کلاسیک روابط عمومی و هم رویدادهای جاری و بهموقع در موارد و نمونههایی در سرتاسر ارائه میشوند. این ویرایش دوم نمونهها و بهروزرسانیهای جدیدی را در مورد تحقیقات ارائه میدهد و بحث جدیدی را در مورد موضوعات مهم در روابط عمومی امروزی، از جمله کلیشهسازی و آمار ارائه میدهد. این جلد به عنوان یک متن کلاس درس یا منبعی برای تمرین حرفه ای، مدلی را ارائه می دهد که می تواند با شرایط خاص آن سازگار شود و برای بهبود اثربخشی و خلاقیت در برنامه ریزی ارتباطات استفاده شود. این به عنوان یک راهنمای قابل دسترس و قابل درک برای رویه های آزمایش شده در میدان عمل می کند، و بینش های عملی را ارائه می دهد که برای کمپین های روابط عمومی و دوره های مطالعات موردی اعمال می شود.
دانلود کتاب «برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.