کتاب الکترونیکی

برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی

Strategic Planning for Public Relations

دانلود کتاب Strategic Planning for Public Relations (به فارسی: برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی) نوشته شده توسط «Ronald D. Smith»


اطلاعات کتاب برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Lawrence Erlbaum Associates

نویسنده: Ronald D. Smith

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 403

حجم کتاب: 8 مگابایت

کد کتاب: 9780805852394 , 0-8058-5239-5

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی

این متن با توضیحات واضح، مثال‌های مرتبط و تمرین‌های عملی، نقاط تصمیم‌گیری و گزینه‌های مختلف در توسعه یک برنامه ارتباطی را شناسایی و مورد بحث قرار می‌دهد. هم موقعیت‌های کلاسیک روابط عمومی و هم رویدادهای جاری و به‌موقع در موارد و نمونه‌هایی در سرتاسر ارائه می‌شوند. این ویرایش دوم نمونه‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی را در مورد تحقیقات ارائه می‌دهد و بحث جدیدی را در مورد موضوعات مهم در روابط عمومی امروزی، از جمله کلیشه‌سازی و آمار ارائه می‌دهد. این جلد به عنوان یک متن کلاس درس یا منبعی برای تمرین حرفه ای، مدلی را ارائه می دهد که می تواند با شرایط خاص آن سازگار شود و برای بهبود اثربخشی و خلاقیت در برنامه ریزی ارتباطات استفاده شود. این به عنوان یک راهنمای قابل دسترس و قابل درک برای رویه های آزمایش شده در میدان عمل می کند، و بینش های عملی را ارائه می دهد که برای کمپین های روابط عمومی و دوره های مطالعات موردی اعمال می شود.


Complete with clear explanations, relevant examples, and practical exercises, this text identifies and discusses the various decision points and options in the development of a communication program. Both classic public relations situations and current, timely events are presented in cases and examples throughout. This second edition offers new examples and updates on research, and provides new discussion on critical topics in today’s public relations practice, including stereotyping and statistics. As a classroom text or a resource for professional practice, this volume provides a model that can be adapted to it specific circumstances and used to improve effectiveness and creativity in communication planning. It serves as an accessible and understandable guide to field-tested procedures, offering practical insights that apply to public relations campaigns and case studies coursework.

دانلود کتاب «برنامه ریزی استراتژیک برای روابط عمومی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.