دانلود کتاب Strategic Management: Process, Content, and Implementation (به فارسی: مدیریت استراتژیک: فرآیند، محتوا و اجرا) نوشته شده توسط «Hugh Macmillan – Mahen Tampoe»
اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک: فرآیند، محتوا و اجرا
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press, USA
نویسنده: Hugh Macmillan – Mahen Tampoe
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 349
حجم کتاب: 32 مگابایت
کد کتاب: 0198782292 , 9780198782292 , 9780585361642
توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک: فرآیند، محتوا و اجرا
مدیریت استراتژیک هسته اصلی هر دوره تجاری را تشکیل می دهد. مجموعه ادبیات موجود به سرعت رشد کرده است، که منجر به گرایش به کتابهای درسی در این زمینه شده است که بسیار گسترده میشوند و نویسندگانی که به دنبال پوشش روزافزون هستند. این کتاب درسی جایگزین مختصری برای چنین مجلداتی است. اکثر دانشجویان بازرگانی امیدوارند علاوه بر دانش آکادمیک برای قبولی در امتحانات، از زمانی که صرف مدیریت استراتژیک می کنند، مقداری دانش قابل استفاده به دست آورند. بنابراین، این متن تمرین و همچنین ادبیات آکادمیک را در نظر می گیرد و به مشکلات زندگی واقعی اجرای استراتژی اهمیت کامل می دهد.
دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک: فرآیند، محتوا و اجرا»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.