کتاب الکترونیکی

Safari استراتژی: یک تور با راهنما از طریق طبیعت مدیریت استراتژیک

Stratagy Safary: a guided tour through the wilds of strategic management

دانلود کتاب Stratagy Safary: a guided tour through the wilds of strategic management (به فارسی: Safari استراتژی: یک تور با راهنما از طریق طبیعت مدیریت استراتژیک) نوشته شده توسط «Henry Mintzberg – Joseph Lampel – Bruce Ahlstrand»


اطلاعات کتاب Safari استراتژی: یک تور با راهنما از طریق طبیعت مدیریت استراتژیک

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The Free Press

نویسنده: Henry Mintzberg – Joseph Lampel – Bruce Ahlstrand

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1998

تعداد صفحه: 406

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780684847436 , 0-684-84743-4

توضیحات کتاب Safari استراتژی: یک تور با راهنما از طریق طبیعت مدیریت استراتژیک

دیدگاه های هنری مینتزبرگ نفس تازه ای است که فقط می تواند افراد خوب را تشویق کند. آبزرور “کتاب مدیریت مورد علاقه من در 25 سال گذشته؟ بدون مسابقه. ظهور و سقوط برنامه ریزی استراتژیک اثر هنری مینتزبرگ.” تام پیترز کلمه استراتژی برای مدت طولانی وجود داشته است. نقطه اوج فعالیت مدیریتی محسوب می شود و مدیران هم آزادانه و هم عاشقانه از این کلمه استفاده می کنند. اما این کلمه واقعاً به چه معناست؟ Strategy Safari به دنبال ارائه پاسخ است. در این آغازگر رنگارنگ، هنری مینتزبرگ، بروس آلسترند و جوزف لمپل رشته‌های متنوعی از تفکر استراتژیک را در ده مکتب مجزا گرد هم می‌آورند. در فصل آخر آنها به دنبال ترکیب مدارس با هم هستند. با این حال با اشاره به اینکه یک نظریه واقعاً یکپارچه ممکن است ممکن یا مطلوب نباشد. نتیجه یک راهنمای متفکرانه و خواندنی برای وحشی مدیریت استراتژیک است. Stratefy Safari می تواند توسط هر کسی که به استراتژی تجاری علاقه دارد بخواند، اما به ویژه برای آن دسته از مدیران، دانش پژوهان و دانشجویانی که باید تئوری آکادمیک را با واقعیت روزمره عملکرد شرکتی مدرن تطبیق دهند مفید است. مانند قصابان، دانشگاهیان و مشاوران برای راحتی خود واقعیت را بر هم می زنند… مدیران نمی توانند چنین تجملاتی را به خود اجازه دهند. آنها تنها در صورتی می توانند از آن استفاده کنند که به عنوان یک موجود زنده دست نخورده باقی بماند.”
دو. اطلاعات: Перед вами умный، блестящий «путеводитель» по бизнес-стратегиям، который می تواند این کار را انجام دهد. در این گروه از اعضای هیئت مدیره ارائه می دهد که در سال 2018، دانش آموزی، دانشگاه، برنامه ریزی، برنامه ریزی، موقعیت، پیش بینی، آگاهی، آگاهی، قدرت، دانش، قدرت، دانش و قدرت монстрируя читателям «зверя» در всей его کرسه.
Книга предназначена для всех интересующихся стратегическим менеджментом, اما پیش از این همه با ней должны познакомиться руководители организаций, преподаватели и студенты, все те, кому приходитизация приводить академичеви те.


“Henry Mintzberg’s views are a breath of fresh air which can only encourage the good guys.” The Observer “My favourite management book of the last 25 years? No contest. The Rise & Fall of Strategic Planning by Henry Mintzberg.” Tom Peters The word strategy has been around for a long time. It is considered to be the high point of managerial activity, and managers use the word both freely and fondly. But what does the word really mean? Strategy Safari sets out to provide an answer. In this colourful primer, Henry Mintzberg, Bruce Ahlstrand and Joseph Lampel draw together diverse strands of strategic thought into ten distinct schools. In a final chapter they seek to blend the schools together; pointing out however that a truly unified theory may not be possible or desirable. The result is a thoughtful and readable guide to the wilds of strategic management. Stratefy Safari can be read by anyone with an interest in business strategy but it is especially useful to those managers, scholars and students who must reconcile academic theory with the everyday reality of modern corporate practice. “Like butchers, the academics and consultants chop up reality for their own convenience…managers can allow themselves no such luxuries.They can use it only if it remains intact as a living being.”
Доп. информация: Перед вами умный, блестящий «путеводитель» по бизнес-стратегиям, который может стать жизненно необходимым руководством для творчески мыслящих менеджеров. В этой увлекательной книге авторы представляют всестороннее исследование вклада каждой из школ стратегий — школ дизайна, планирования, позиционирования, предпринимательства, познания, обучения, власти, культуры, внешней среды и конфигурации — а в завершение объединяют их, демонстрируя читателям «зверя» во всей его красе.
Книга предназначена для всех интересующихся стратегическим менеджментом, но прежде всего с ней должны познакомиться руководители организаций, преподаватели и студенты, все те, кому приходится приводить академическую теорию в соответствие с практикой современных организаций.

دانلود کتاب «Safari استراتژی: یک تور با راهنما از طریق طبیعت مدیریت استراتژیک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.