کتاب الکترونیکی

راهنمای SPSS Survival: راهنمای گام به گام برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از SPSS برای ویندوز (نسخه 10)

SPSS Survival Manual: A Step By Step Guide to Data Analysis Using SPSS for Windows (Version 10)

دانلود کتاب SPSS Survival Manual: A Step By Step Guide to Data Analysis Using SPSS for Windows (Version 10) (به فارسی: راهنمای SPSS Survival: راهنمای گام به گام برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از SPSS برای ویندوز (نسخه 10)) نوشته شده توسط «Julie Pallant»


اطلاعات کتاب راهنمای SPSS Survival: راهنمای گام به گام برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از SPSS برای ویندوز (نسخه 10)

موضوع اصلی: سازمان و پردازش داده ها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Open University Press

نویسنده: Julie Pallant

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 295

حجم کتاب: 30 مگابایت

کد کتاب: 9780335208906 , 0335208908

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب راهنمای SPSS Survival: راهنمای گام به گام برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از SPSS برای ویندوز (نسخه 10)

من سال‌هاست که از SPSS استفاده می‌کنم، اما متوجه شدم که باید دیگران را در مورد نحوه استفاده از آن آموزش دهم. بنابراین، می‌خواهم در مورد برخی از گزینه‌هایی که اغلب از آنها استفاده نمی‌کنم، یک دوره آموزشی تجدید کنم. من این را بر اساس سایر بررسی‌های مطلوب انتخاب کردم، و خوشحالم که رتبه پنج ستاره خود را به این ترکیب اضافه کنم. برجسته! واضح نوشته شده، به خوبی سازماندهی شده است و بهتر از همه، دارای یک صحافی مارپیچ است، بنابراین می توانید هنگام تایپ دستورات، آن را در کنار صفحه کلید باز کنید. حتی با وجود اینکه من یک کاربر طولانی مدت هستم، چندین نکته را پیدا کردم که از آنها اطلاعی نداشتم که باعث صرفه جویی در وقت من می شود. بهترین پولی که تا به حال برای یک کتابچه راهنما خرج کرده ام. ای کاش همه کتابچه های راهنمای نرم افزار به خوبی این یکی انجام می شد. اگر کاربر SPSS هستید، این یک الزام است.


I’ve been using SPSS for years, but found myself having to train others in how to use it. So, wanted a refresher course on some of the options that I don’t use very often.I selected this based on the other favorable reviews, and am pleased to add my five star rating to the mix. Outstanding! Clearly written, well organized and best of all, it has a spiral binding so you can open it up flat next to the keyboard as you’re typing in commands. Even though I’m a long-time user I found several tips that I was not aware of that will save me time down the road. Best money I ever spent on a manual.Wish all software manuals were as well-done as this one. This is a must-have if you’re an SPSS user.

دانلود کتاب «راهنمای SPSS Survival: راهنمای گام به گام برای تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از SPSS برای ویندوز (نسخه 10)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.