کتاب الکترونیکی

مدیریت محصول نرم افزار – مدیریت توسعه نرم افزار از ایده تا محصول تا بازاریابی تا فروش

Software Product Management - Managing Software Development From Idea To Product To Marketing To Sales

دانلود کتاب Software Product Management – Managing Software Development From Idea To Product To Marketing To Sales (به فارسی: مدیریت محصول نرم افزار – مدیریت توسعه نرم افزار از ایده تا محصول تا بازاریابی تا فروش) نوشته شده توسط «Dan Condon – Aspatore Books Staff»


اطلاعات کتاب مدیریت محصول نرم افزار – مدیریت توسعه نرم افزار از ایده تا محصول تا بازاریابی تا فروش

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Aspatore Books

نویسنده: Dan Condon – Aspatore Books Staff

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 256

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 1587622025 , 9781587622021 , 9781587624810

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب مدیریت محصول نرم افزار – مدیریت توسعه نرم افزار از ایده تا محصول تا بازاریابی تا فروش

مدیریت محصول نرم افزاری فرآیند مدیریت محصول نرم افزار را با تاکید بر هماهنگی نیازهای ذینفعان از مهندسی، فروش و پشتیبانی محصول گرفته تا نوشتن فنی و بازاریابی رمزگشایی می کند. بر اساس تجربه دنیای واقعی در مدیریت توسعه نرم‌افزار سازمانی، این کتاب به جزئیات این کتاب می‌پردازد که چگونه یک تیم می‌تواند به آرامی با هم کار کند تا به هدف خود یعنی عرضه یک محصول نرم‌افزار برتر به موقع دست یابد.
این کتاب به جای اینکه یک کتاب آشپزی گام به گام باشد که تلاش می کند نیازهای همه را برآورده کند، این کتاب مدیران را راهنمایی می کند تا چارچوبی مناسب برای سازمان و اهداف شرکت خود ایجاد کنند، معاوضه ها را درک کنند و تصمیمات درست بگیرند. این کتاب همچنین به چالش‌های مدیریت محصول در دوره‌ای از کالایی شدن محصولات فناوری نرم‌افزار می‌پردازد. با ارائه یک زمینه تاریخی برای تکامل بازار نرم افزار امروزی، ایده هایی برای رونق در یک محیط هنوز به سرعت در حال تغییر ارائه می دهد.
با توزیع اطلاعات کاربردی و قابل استفاده برای متخصصان و تازه کارها، مدیریت محصول نرم افزاری به سرعت به مرجعی در کتابخانه هر مدیر محصول، برنامه نویس، مدیر ارشد فناوری، و کارآفرین و هر کسی که شخصاً یا به طور حرفه ای به نرم افزار علاقه مند است تبدیل می شود.


Software Product Management decodes the software product management process with an emphasis on coordinating the needs of stakeholders ranging from engineering, sales, and product support to technical writing and marketing. Based on real-world experience in managing the development of enterprise software, this book details how a team can work together smoothly to achieve their goal of releasing a superior software product on time.
Instead of being a step-by-step cookbook that attempts to meet everyone’s needs, the book guides managers to develop the framework appropriate for their organizations and company goals, understand the tradeoffs, and make the right decisions. The book also addresses the challenges of product management in a period of increased commoditization of software technology products. By providing a historical context for the evolution of today’s software marketplace, it presents ideas for prospering in a still rapidly changing environment.
Dispensing practical, usable information for experts and novices alike, Software Product Management is quickly becoming the go-to reference in the library of every product manager, programmer, CTO, and entrepreneur and anyone interested personally or professionally in software.

دانلود کتاب «مدیریت محصول نرم افزار – مدیریت توسعه نرم افزار از ایده تا محصول تا بازاریابی تا فروش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.