کتاب الکترونیکی

پول را به من نشان بده: نوشتن داستان های تجاری و اقتصادی برای ارتباطات جمعی

Show Me the Money: Writing Business and Economics Stories for Mass Communication

دانلود کتاب Show Me the Money: Writing Business and Economics Stories for Mass Communication (به فارسی: پول را به من نشان بده: نوشتن داستان های تجاری و اقتصادی برای ارتباطات جمعی) نوشته شده توسط «Chris Roush»


اطلاعات کتاب پول را به من نشان بده: نوشتن داستان های تجاری و اقتصادی برای ارتباطات جمعی

موضوع اصلی: مرجع – نگارش

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Chris Roush

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 452

حجم فایل: 24.72 مگابایت

کد کتاب: 0805849548 , 9780805849547

توضیحات کتاب پول را به من نشان بده: نوشتن داستان های تجاری و اقتصادی برای ارتباطات جمعی

Show Me the Money یک کتاب درسی گزارش کسب و کار است که مشاوره عملی و مثال هایی در مورد انجام کار یک روزنامه نگار تجاری ارائه می دهد. نویسنده کریس روش از پیشینه روزنامه‌نگاری تجاری خود استفاده می‌کند تا توضیح دهد که چگونه کسب‌وکارها و صنایع را پوشش دهد و منابع اطلاعاتی را برای داستان‌ها کجا پیدا کند. او نمونه‌هایی از داستان‌های تجاری را شامل می‌شود که نشان می‌دهد چگونه خبرنگاران اطلاعات مالی را دریافت می‌کنند و آن را به حقایق مرتبط تبدیل می‌کنند که موضوعی را برای خوانندگان توضیح می‌دهد. با نمونه‌های متعدد اسناد و داستان‌ها در متن، راهنمای ضروری برای انجام روزنامه‌نگاری تجاری است. این متن قطعی روزنامه‌نگاری تجاری: *نمونه‌هایی در دنیای واقعی از مقالات تجاری ارائه می‌کند. *موضوعات پیچیده را به شکلی برای خواندن و درک آسان ارائه می دهد. *نمونه هایی از محل یافتن اخبار در پرونده های SEC ارائه می دهد. *در فصل‌های کامل درباره نحوه نوشتن داستان‌هایی درباره ادغام و تملک، و همچنین پرونده‌های دادگاه ورشکستگی بحث می‌کند. *توضیحات و بررسی‌های جامعی درباره صورت‌های مالی، ترازنامه و جریان نقدی شرکت ارائه می‌کند، به طوری که خبرنگاران در تمام سطوح تجربه بتوانند آنها را درک کنند. * نکاتی را در مورد یافتن منابع، مانند سرمایه گذاران شرکتی و اسناد شرکتی که به سختی می توان یافت، ارائه می دهد. و *فهرست جامعی از وب سایت ها را برای روزنامه نگاران تجاری ارائه می دهد. Show Me the Money برای دانشجویان فارغ التحصیل و کارشناسی که به روزنامه نگاری تجاری علاقه دارند ضروری است و همچنین به خبرنگاران و سردبیران حرفه ای که تازه وارد حوزه روزنامه نگاری تجاری شده اند یا نیاز به تجدید نظر دارند، خدمت می کند. علاوه بر این، برای دانشجویان و متخصصان روابط عمومی، به ویژه کسانی که در زمینه ارتباطات شرکتی هستند، ارزشمند خواهد بود.


Show Me the Money is a business reporting textbook offering hands-on advice and examples on doing the job of a business journalist. Author Chris Roush draws on his own business journalism background to explain how to cover businesses and industries, and where to find sources of information for stories. He includes examples of business stories demonstrating how reporters take financial information and turn it into relevant facts that explain a topic to readers. With numerous examples of documents and stories in the text, it is an essential guide for doing business journalism. This definitive business journalism text: *provides real-world examples of business articles; *presents complex topics in a form easy to read and understand; *offers examples of where to find news stories in SEC filings ; *discusses, in full-length chapters, how to write stories on mergers and acquisitions, as well as bankruptcy court filings; *gives comprehensive explanations and reviews of corporate financial, balance sheet, and cash flow statements, dissected so reporters at all levels of experience can understand them; *provides tips on finding sources, such as corporate investors and hard-to-find corporate documents; and *gives a comprehensive listing of Web sites for business journalists to use. Show Me the Money is essential for graduate and undergraduate students with an interest in business journalism, and will also serve professional reporters and editors new to the field of business journalism or needing a refresher. In addition, it will be of value to public relations students and professionals, particularly those who are in the corporate communications field.

دانلود کتاب «پول را به من نشان بده: نوشتن داستان های تجاری و اقتصادی برای ارتباطات جمعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید