کتاب الکترونیکی

خدمات مشترک: سفر یک مدیر

Shared Services: A Manager's Journey

دانلود کتاب Shared Services: A Manager’s Journey (به فارسی: خدمات مشترک: سفر یک مدیر) نوشته شده توسط «Daniel C. Melchior Jr.»


اطلاعات کتاب خدمات مشترک: سفر یک مدیر

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Daniel C. Melchior Jr.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 258

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 9780470146637 , 047014663X

توضیحات کتاب خدمات مشترک: سفر یک مدیر

ستایش برای خدمات مشترک سفر یک مدیر «در خدمات مشترک: سفر یک مدیر، دن چالش‌های فرهنگی تجاری واقعی را همراه با عوامل انسانی هنگام انجام چنین تغییری در فرآیندهای یک شرکت ارائه می‌کند. برای هر مدیر اجرایی، مدیر یا عضو تیمی که در نظر دارد، تصمیم گرفته است یا در حال حاضر در حال فرآیند تبدیل یک شرکت از یک سازمان غیرمتمرکز به یک محیط خدمات مشترک است، حتما بخوانید.» – Katherine M. Ericsson، معاون رئیس جمهور عضویت، موسسه مدیریت پروژه فلوریدا جنوبی و مدیر دفتر مدیریت پروژه، در یک محیط خدمات مشترک در صنعت توزیع “راهنمای چگونگی/بقا برای کسانی که به فکر ورود به خدمات مشترک یا شروع سفر هستند… بقیه ما، نگاهی سرگرم کننده به سفرمان چه از نظر حرفه ای و چه شخصی. خواندنی عالی!» – استیو کی استون، معاون ارشد و مدیر مالی، روزنامه‌ها و خدمات مشترک شرکت ارتباطات موریس «در طول پانزده سال گذشته، من از همکاری مستقیم با صدها شرکت که خدمات مشترک را اجرا می‌کنند لذت برده‌ام. . آنچه قابل توجه است این است که چقدر «تجربه های واقعی» با داستان هایی که مشاوران یا سخنرانان اصلی در کنفرانس ها روایت می کنند متفاوت است. دستیابی به “حقیقت واقعی” در مورد نحوه کنار هم قرار دادن قطعات به شما کمک می کند هزینه های مشاوره را کم و احتمال موفقیت را بالا نگه دارید. این کتاب یک راهنمای عملی است که توسط شخصی که آنجا بوده است ایجاد شده است. این حقیقت است!» – مایک هاستلر، مدیر عامل، هیئت اجرایی شرکت میزگرد خدمات مشترک


Praise for Shared Services A Manager’s Journey ”In Shared Services: A Manager’s Journey, Dan presents the real business cultural challenges along with human factors when taking on such a change in a company’s processes. A must-read for any executive, manager, or team member who is considering, decided to, or is already in the process of converting a company from a decentralized organization to a shared services environment.” -Katherine M. Ericsson Vice President of Membership, Project Management Institute of South Florida and director of a project management office, in a shared services environment within the distribution industry ”A how-to/survival guide for those thinking about entering shared services or beginning the journey…for the rest of us, an entertaining look back at our journey both professionally and personally. A great read!” -Steve K. Stone Senior Vice President and CFO, Newspapers and Shared Services Morris Communications Company ”Over the past fifteen years, I’ve had the pleasure of working directly with hundreds of companies who are implementing shared services. What is striking is how very different ‘real experiences’ are from the stories spun by consultants or keynote speakers at conferences. Getting to the ‘real truth’ of how to put the pieces together will help you keep consulting fees low and the probability of success high. This book is a practical guide created by someone who has been there. It is the truth!” -Mike Hostetler Managing Director, Shared Services Roundtable Corporate Executive Board

دانلود کتاب «خدمات مشترک: سفر یک مدیر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.