کتاب الکترونیکی

ShaderX2: نکات و ترفندهای برنامه نویسی Shader با DirectX 9.0

ShaderX2: Shader Programming Tips and Tricks with DirectX 9.0

دانلود کتاب ShaderX2: Shader Programming Tips and Tricks with DirectX 9.0 (به فارسی: ShaderX2: نکات و ترفندهای برنامه نویسی Shader با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Wolfgang F. Engel»


اطلاعات کتاب ShaderX2: نکات و ترفندهای برنامه نویسی Shader با DirectX 9.0

موضوع اصلی: برنامه نويسي

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Publishing, Inc.

نویسنده: Wolfgang F. Engel

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 729

حجم کتاب: 15 مگابایت

کد کتاب: 9781556229886 , 1556229887

توضیحات کتاب ShaderX2: نکات و ترفندهای برنامه نویسی Shader با DirectX 9.0

مجموعه‌های اصلی Tips’n’Tricks درباره چیزهایی است که ممکن است انتظار داشته باشید: سیارات، خورشیدها، رنگین کمانی، آب، تاری عمق میدان و غیره. چند مورد غیرمعمول نیز وجود دارد – پوسترسازی، فیلترهای جالب، حتی ردیابی پرتو و محاسبات با هدف کلی.

دیسک کمی ناامید کننده بود. تقریباً همه دموها کار می‌کردند، و هیچ‌کدام از آنها برای محصولات کسی عرضه نمی‌شدند. این خبر خوب است. با این حال، نسخه‌های نمایشی بسیار کمتری نسبت به فصل‌های کتاب وجود داشت – برخی از بخش‌هایی که بیشتر به من علاقه داشتند، روی سی‌دی پشتیبانی نمی‌شدند. حداقل می‌توانست مقداری از فضای سی‌دی را برای گالری عکس‌های ثابت برای تکمیل بخش رنگی محدود کتاب استفاده کند. اوه، خوب

اگر شما یک برنامه نویس گرافیکی کاملاً اختصاصی هستید، این ممکن است چند مورد مورد علاقه را ارائه دهد. مانند سایر کتاب‌های راهنمایی، هیچ پیشرفت واقعی در مواد وجود ندارد – این یک کیف است و شما ممکن است موردی را که نیازهای شما را برآورده می‌کند بردارید یا نگیرید.

//wiredwiird


The main sets of Tips’n’Tricks are about what you might expect: planets, suns, iridescence, water, depth of field blur, and so on. There are a few unusual ones, as well – posterization, interesting filters, even ray-tracing and general purpose computation.

The disk was a bit disappointing. Almost all of the demos worked, and none of them were come-ons for anyone’s products. That’s the good news. There were far fewer demos than chapters in the book, though – some of the sections that interested me most did not have support on the CD. At very least, some of that CD space could have been used for a still-picture gallery to supplement the limited color section in the book. Oh, well.

If you’re an absolutely dedicated graphics programmer, this may offer a few items of interest. As with other tips’n’tricks books, there is no real progression through the material – it’s a grab bag, and you may or may not grab an item that meets your needs.

//wiredweird

دانلود کتاب «ShaderX2: نکات و ترفندهای برنامه نویسی Shader با DirectX 9.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.