دانلود کتاب Service Magic: The Art of Amazing Your Customers (به فارسی: جادوی خدمات: هنر شگفتانگیز کردن مشتریان) نوشته شده توسط «Chip Bell – Ron Zemke»
اطلاعات کتاب جادوی خدمات: هنر شگفتانگیز کردن مشتریان
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kaplan Business
نویسنده: Chip Bell – Ron Zemke
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 264
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780793164677 , 0793164672
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب جادوی خدمات: هنر شگفتانگیز کردن مشتریان
مانند جادوی صحنه، جادوی خدماتی بیش از ترفندها، هوسبازی ها و جسارت ها تشکیل شده است. جادوی خدمات یک هنر است و به ایجاد ارتباط با مشتری، زمان بندی عالی و ساعت ها تمرین بستگی دارد. جادوگران خدمات مشتری، چیپ بل و ران زمکه، چندین دهه تجربه مشاوره و مربیگری بزرگترین کسبوکارهای جهان را در هنر ارائه خدمات عالی دارند. در کتاب جدید خود، سحر و جادو سرویس، نویسندگان از نمونه هایی از صنایع مختلف استفاده می کنند تا رویکردهای مبتکرانه و سرگرم کننده را برای خدمات به مشتریان نشان دهند. آنها با استفاده از مدلهای جدید برای ایجاد رضایت مشتری، ایدههایی را به اشتراک میگذارند که برای از بین بردن امور روزمره و ایجاد تجربیاتی برای مشتری که مشتریان را خوشحال، مجذوب و مایل به بازگشت بیشتر میکند، به اشتراک میگذارند. خوانندگان در مورد استراتژیهای خدمات مشتری جادویی که در صنایعی مانند: مهماننوازی-هو ماریوت، هتلهای ریتز-کارلتون، هتل موناکو، اولد فیثفول اینن، خانه استیک برنز، و رادیسون خدمات جادویی را برای نگهداری از مهمانان انجام دادهاند، یاد خواهند گرفت. به ویژه در زمان رکود در بازار مسافرت و اوقات فراغت. • خدمات مالی- چگونه USAA و American Express مشتریان خود را راضی نگه میدارند در حالی که بسیاری از شرکتهای خدمات مالی سریعتر از آن چیزی که فدرال رزرو میتواند نرخهای بهره را کاهش دهد، حسابها را به هم میریزند؟ • مراقبت های بهداشتی-ببینید چگونه برخی از بزرگترین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، از جمله Mayo، Aurora Health، Children’s Memorial Hospital of Chicago، Grace Presbyterian Village، و Wayzata Dental، چگونه محیط های مراقبتی، مراقبتی و مفیدی را برای بیماران و خانواده ها ایجاد کرده اند. • Retail-Byerly’s، SuperQuinn، Mary Jane’s Farm، Macaroni Grill، Victoria’s Secret، و Sewell Village Cadillac خرده فروشان بسیار متفاوتی هستند. با این وجود، آنها برخی از رویکردهای مشترک برای خدمات و مراقبت از مشتری را به اشتراک می گذارند. • استودیوهای Entertainment-Universal، Disney World Resorts، All Outdoor White Water Rafting و St. Paul Saints همگی از طریق جادوی خدمات، قلب و روح مشتریان را تسخیر کرده اند.
دانلود کتاب «جادوی خدمات: هنر شگفتانگیز کردن مشتریان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.