کتاب الکترونیکی

جادوی خدمات: هنر شگفت‌انگیز کردن مشتریان

Service Magic: The Art of Amazing Your Customers

دانلود کتاب Service Magic: The Art of Amazing Your Customers (به فارسی: جادوی خدمات: هنر شگفت‌انگیز کردن مشتریان) نوشته شده توسط «Chip Bell – Ron Zemke»


اطلاعات کتاب جادوی خدمات: هنر شگفت‌انگیز کردن مشتریان

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Business

نویسنده: Chip Bell – Ron Zemke

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 264

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780793164677 , 0793164672

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب جادوی خدمات: هنر شگفت‌انگیز کردن مشتریان

مانند جادوی صحنه، جادوی خدماتی بیش از ترفندها، هوسبازی ها و جسارت ها تشکیل شده است. جادوی خدمات یک هنر است و به ایجاد ارتباط با مشتری، زمان بندی عالی و ساعت ها تمرین بستگی دارد. جادوگران خدمات مشتری، چیپ بل و ران زمکه، چندین دهه تجربه مشاوره و مربیگری بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای جهان را در هنر ارائه خدمات عالی دارند. در کتاب جدید خود، سحر و جادو سرویس، نویسندگان از نمونه هایی از صنایع مختلف استفاده می کنند تا رویکردهای مبتکرانه و سرگرم کننده را برای خدمات به مشتریان نشان دهند. آنها با استفاده از مدل‌های جدید برای ایجاد رضایت مشتری، ایده‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که برای از بین بردن امور روزمره و ایجاد تجربیاتی برای مشتری که مشتریان را خوشحال، مجذوب و مایل به بازگشت بیشتر می‌کند، به اشتراک می‌گذارند. خوانندگان در مورد استراتژی‌های خدمات مشتری جادویی که در صنایعی مانند: مهمان‌نوازی-هو ماریوت، هتل‌های ریتز-کارلتون، هتل موناکو، اولد فیثفول اینن، خانه استیک برنز، و رادیسون خدمات جادویی را برای نگهداری از مهمانان انجام داده‌اند، یاد خواهند گرفت. به ویژه در زمان رکود در بازار مسافرت و اوقات فراغت. • خدمات مالی- چگونه USAA و American Express مشتریان خود را راضی نگه می‌دارند در حالی که بسیاری از شرکت‌های خدمات مالی سریع‌تر از آن چیزی که فدرال رزرو می‌تواند نرخ‌های بهره را کاهش دهد، حساب‌ها را به هم می‌ریزند؟ • مراقبت های بهداشتی-ببینید چگونه برخی از بزرگترین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، از جمله Mayo، Aurora Health، Children’s Memorial Hospital of Chicago، Grace Presbyterian Village، و Wayzata Dental، چگونه محیط های مراقبتی، مراقبتی و مفیدی را برای بیماران و خانواده ها ایجاد کرده اند. • Retail-Byerly’s، SuperQuinn، Mary Jane’s Farm، Macaroni Grill، Victoria’s Secret، و Sewell Village Cadillac خرده فروشان بسیار متفاوتی هستند. با این وجود، آنها برخی از رویکردهای مشترک برای خدمات و مراقبت از مشتری را به اشتراک می گذارند. • استودیوهای Entertainment-Universal، Disney World Resorts، All Outdoor White Water Rafting و St. Paul Saints همگی از طریق جادوی خدمات، قلب و روح مشتریان را تسخیر کرده اند.


Like stage magic, service magic is made up of more than tricks, hocus-pocus, and bravado. Service magic is an art and depends on developing customer rapport, excellent timing, and many hours of practice. Customer service wizards Chip Bell and Ron Zemke have decades of experience advising and coaching the world’s biggest businesses in the fine art of providing excellent service. In their new book, Service Magic, the authors use examples from diverse industries to reveal inventive-and fun-approaches to customer service. Using new models for creating customer delight, they share a conjurer’s trunk of ideas for sweeping away the mundane and creating customer experiences that will leave customers delighted, charmed, and wanting to come back for more. Readers will learn about the magic-building customer service strategies at play in industries such as: • Hospitality-How Marriott, Ritz-Carlton Hotels, Hotel Monaco, Old Faithful Inn, Berns Steak House, and Radisson have performed service magic for retaining guests, especially during a downturn in the travel and leisure market. • Financial services-How do USAA and American Express keep their customers happy when so many financial services companies are churning accounts faster than the Fed can drop interest rates? • Health care-See how some of the biggest health care providers, including Mayo, Aurora Health, Children’s Memorial Hospital of Chicago, Grace Presbyterian Village, and Wayzata Dental, have created caring, nurturing, and helpful environments for patients and families. • Retail-Byerly’s, SuperQuinn, Mary Jane’s Farm, Macaroni Grill, Victoria’s Secret, and Sewell Village Cadillac are vastly different retailers. Nevertheless, they share some common approaches to service and customer care. • Entertainment-Universal Studios, Disney World Resorts, All Outdoor White Water Rafting, and the St. Paul Saints have all captured the hearts and souls of customers through the magic of service.

دانلود کتاب «جادوی خدمات: هنر شگفت‌انگیز کردن مشتریان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.