کتاب الکترونیکی

ادغام شرکت خدماتی: دیدگاه مهندسی سازمانی

Service Enterprise Integration: An Enterprise Engineering Perspective

دانلود کتاب Service Enterprise Integration: An Enterprise Engineering Perspective (به فارسی: ادغام شرکت خدماتی: دیدگاه مهندسی سازمانی) نوشته شده توسط «Author Unknown»


اطلاعات کتاب ادغام شرکت خدماتی: دیدگاه مهندسی سازمانی

موضوع اصلی: فن آوری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Author Unknown

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 256

حجم کتاب: 14 مگابایت

کد کتاب: 9780123819505 , 0123819504

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ادغام شرکت خدماتی: دیدگاه مهندسی سازمانی

یکپارچه‌سازی شرکت‌های خدماتی در حال توسعه یک الگوی تجاری است که هم در تحقیقات “فشار” در حوزه دانشگاهی و هم در تحقیقات “کششی” صنعت مورد توجه است. نمونه بارز این پیشرفت تبدیل آی‌بی‌ام به یک شرکت خدماتی و برچسب‌گذاری مدل کسب‌وکار جدید آن به عنوان «کسب‌وکار بر اساس تقاضا» بوده است. کار قابل توجهی روی مشکل بهره وری خدمات. در واقع، این کار، عملیات بسیاری از شرکت های تولیدی را گسترش داده است تا جزء «شرکت خدماتی» را نیز در بر گیرد. IBM، GE، زیمنس چندین نمونه از این توسعه هستند. با استفاده از خدمات انجام شده در تولید به عنوان نقطه عزیمت، یکپارچه سازی سازمانی خدمات: دیدگاه مهندسی سازمانی طیف وسیعی از موضوعات را در مورد ادغام سازمانی مبتنی بر فناوری اطلاعات بررسی خواهد کرد. مفاهیم، ​​مدل‌ها، روش‌ها و تکنیک‌های اثبات‌شده در عملیات تولیدی را بررسی می‌کند و تمام جنبه‌های مربوط به مشکل بهره‌وری خدمات را بررسی می‌کند. نتیجه یک بررسی سیستماتیک از مدل کسب و کار در حال توسعه، یکپارچه سازی شرکت خدماتی خواهد بود.

این کتاب انواع تلاش های مداوم را برای ارائه نتایج و راه حل های جدید برای مشکل بهره وری خدمات ارائه می دهد. این ارائه‌ها در قالب فصل‌های مشارکتی توسط محققان برجسته خواهد بود که بررسی‌های متون انتقادی، تحلیل مفهومی، و برنامه‌های کاربردی مبتنی بر نتیجه‌محور را در موضوعاتی از جمله هستی‌شناسی، مدل‌های مرجع، ERP، یکپارچه‌سازی زنجیره تامین، مدیریت دانش، امنیت داده، و انواع موارد در برنامه های خاص.


Service Enterprise Integration is developing a business paradigm that is of considerable interest in both the “push” research the academic area and the “pull” research of industry. A prominent example of this development has been the transformation of IBM into a service enterprise and the labeling of its new business model as “On-Demand Business.”

In the recent past, manufacturing research and practice have done considerable work on the problem of service productivity. In fact, this work has extended the operations of many manufacturing firms to include the “service enterprise” component. IBM, GE, Siemens are several examples of this development. Using the service work done in manufacturing as a point of departure, Service Enterprise Integration: An Enterprise Engineering Perspective will examine a range of topics on IT-based enterprise integration. It will investigate the proven concepts, models, methods, and techniques in manufacturing operations and examine all their aspects that are relevant to the problem of service productivity. The result will be a systematic examination of the developing business model, service enterprise integration.

The book will present a variety of on-going efforts to provide new results and solutions to the problem of service productivity. These presentations will be in the form of contributing chapters by leading researchers who will provide critical literature reviews, conceptual analysis, and solution-result-oriented applications on topics including ontology, reference models, ERP, supply chain integration, knowledge management, data security, and a variety of cases on particular applications.

دانلود کتاب «ادغام شرکت خدماتی: دیدگاه مهندسی سازمانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.