کتاب الکترونیکی

مسائل منتخب در تحلیل واقعی

Selected problems in real analysis

دانلود کتاب Selected problems in real analysis (به فارسی: مسائل منتخب در تحلیل واقعی) نوشته شده توسط «M. G. Goluzina – A. A. Lodkin – B. M. Makarov – B.M. Makarov – A.N. Podkorytov»


اطلاعات کتاب مسائل منتخب در تحلیل واقعی

موضوع اصلی: تحلیل و بررسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: American Mathematical Society

نویسنده: M. G. Goluzina – A. A. Lodkin – B. M. Makarov – B.M. Makarov – A.N. Podkorytov

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1992

تعداد صفحه: 382

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0821809539 , 9780821809532

نوبت چاپ: New

توضیحات کتاب مسائل منتخب در تحلیل واقعی

این کتاب برای دانش آموزانی که مایل به تعمیق دانش خود در تجزیه و تحلیل ریاضی هستند و برای کسانی که دروسی را در این زمینه تدریس می کنند در نظر گرفته شده است. تفاوت این کتاب با دیگر کتاب های مسئله در دشواری بیشتر مسائل، که برخی از آنها قضایای شناخته شده در تجزیه و تحلیل هستند. با این وجود، هیچ آمادگی خاصی برای حل اکثر مشکلات لازم نیست. راه حل های مختصر اما مفصل برای اکثر مشکلات در قسمت دوم کتاب آورده شده است. این کتاب از این جهت منحصر به فرد است که هدف نویسندگان این است که طیفی از مسائل را که در منابع تقریباً غیرقابل دسترس (به ویژه برای دانش آموزان) و در فرهنگ عامه ریاضی یافت می شود، نظام مند کنند.


This book is intended for students wishing to deepen their knowledge of mathematical analysis and for those teaching courses in this area. It differs from other problem books in the greater difficulty of the problems, some of which are well-known theorems in analysis. Nonetheless, no special preparation is required to solve the majority of the problems. Brief but detailed solutions to most of the problems are given in the second part of the book. This book is unique in that the authors have aimed to systematize a range of problems that are found in sources that are almost inaccessible (especially to students) and in mathematical folklore.

دانلود کتاب «مسائل منتخب در تحلیل واقعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.