دانلود کتاب Second Language Learning Theories (به فارسی: نظریه های یادگیری زبان دوم) نوشته شده توسط «Rosamond Mitchell – Florence Myles – Emma Marsden»
اطلاعات کتاب نظریه های یادگیری زبان دوم
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Rosamond Mitchell – Florence Myles – Emma Marsden
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 396
حجم فایل: 28.12 مگابایت
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب نظریه های یادگیری زبان دوم
تئوری های یادگیری زبان دوم مروری روشن و مختصر از زمینه نظریه های کسب زبان دوم (SLA) است. این کتاب که توسط تیمی از دانشگاهیان برجسته که در تخصصهای مختلف SLA کار میکنند، نوشته شده است، این کتاب تجزیه و تحلیل تخصصی نظریههای اصلی را از دیدگاههای چندگانه ارائه میکند تا مقدمهای گسترده و متوازن به موضوع ارائه دهد.
این کتاب تمام دیدگاههای نظری اصلی را که در حال حاضر فعال هستند در بر میگیرد. فیلد SLA و آنها را در چشم انداز وسیع تری در هر فصل قرار می دهد، به عنوان مثال. زبانی، شناختی یا اجتماعی-زبانی. هر فصل به بررسی نحوه نگرش نظریه های مختلف به زبان، زبان آموز و فرآیند اکتساب می پردازد. خلاصهای از مطالعات کلیدی و نمونههایی از دادههای مربوط به زبانهای مختلف، دیدگاههای نظری مختلف را نشان میدهند. هر فصل با یک خلاصه ارزیابی از نظریه های بحث شده به پایان می رسد. این نسخه سوم به طور کامل به روز شده است تا منعکس کننده جدیدترین تحقیقات در زمینه SLA باشد.
ویژگی های کلیدی عبارتند از:
– یک فصل کاملاً بازسازی شده در مورد مدل های شناختی زبان و یادگیری زبان
– جدید فصل پردازش اطلاعات، از جمله نقش انواع مختلف حافظه و دانش در یادگیری زبان
– افزودن واژه نامه ای از اصطلاحات کلیدی زبانی برای کمک به افراد غیرمتخصص
– جدول زمانی جدید توسعه نظریه یادگیری زبان دوم
این ویرایش سوم به پیشرفتهای مهمی که در سالهای اخیر در این زمینه رخ داده است، توجه میکند. حوزههای بسیار فعالی که در آنها پیشرفتهای نظری و روششناختی انجام شده است، با عمق بیشتری بررسی میشوند تا اطمینان حاصل شود که این نسخه جدید نظریههای یادگیری زبان دوم مانند همیشه تازه و مرتبط باقی میماند.
The book covers all the main theoretical perspectives currently active in the SLA field and sets them in a broader perspective per chapter, e.g. linguistic, cognitive or sociolinguistic. Each chapter examines how various theories view language, the learner, and the acquisition process. Summaries of key studies and examples of data relating to a variety of languages illustrate the different theoretical perspectives. Each chapter concludes with an evaluative summary of the theories discussed. This third edition has been thoroughly updated to reflect the very latest research in the field of SLA.
Key features include:
– a fully re-worked chapter on cognitive models of language and language learning
– a new chapter on information processing, including the roles of different types of memory and knowledge in language learning
– the addition of a glossary of key linguistic terms to help the non-specialist
– a new timeline of second language learning theory development
This third edition takes account of the significant developments that have taken place in the field in recent years. Highly active domains in which theoretical and methodological advances have been made are treated in more depth to ensure that this new edition of Second Language Learning Theories remains as fresh and relevant as ever.
دانلود کتاب «نظریه های یادگیری زبان دوم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.