کتاب الکترونیکی

Sams به خودتان آموزش انتشار وب با HTML و CSS در یک ساعت در روز (نسخه پنجم)

Sams Teach Yourself Web Publishing with HTML and CSS in One Hour a Day (5th Edition)

دانلود کتاب Sams Teach Yourself Web Publishing with HTML and CSS in One Hour a Day (5th Edition) (به فارسی: Sams به خودتان آموزش انتشار وب با HTML و CSS در یک ساعت در روز (نسخه پنجم)) نوشته شده توسط «Laura Lemay – Rafe Colburn»


اطلاعات کتاب Sams به خودتان آموزش انتشار وب با HTML و CSS در یک ساعت در روز (نسخه پنجم)

موضوع اصلی: کتاب های خودآموز

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sams

نویسنده: Laura Lemay – Rafe Colburn

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 1017

حجم کتاب: 17 مگابایت

کد کتاب: 0672328860 , 9780672328862

نوبت چاپ: 5

توضیحات کتاب Sams به خودتان آموزش انتشار وب با HTML و CSS در یک ساعت در روز (نسخه پنجم)

اگر می خواهید ساعت ها به مطالعه در مورد html بپردازید، این کتاب برای شما مناسب است. منصفانه بگویم، من از یک آموزش آنلاین رایگان ([…]) برای آموزش html و CSS به خودم استفاده کردم و برای من خوب کار کرد زیرا همه چیزهایی را که باید بدانید را به شما می آموزد و شما را به سرعت و بدون کرک اضافی به شما آموزش می دهد. من قطعا نمی گویم که این کتاب مفید نیست، اما خواندن آن آسان نیست و درک مفاهیم بسیار بیشتر از آنچه باید طول می کشد. بعلاوه در ابتدا بدون توضیح در CSS میکس می شود.
این همه چیز را به درس تقسیم می کند، که باعث می شود تجربه یادگیری منظم تری داشته باشید. به طور کلی، فقط در صورتی که برای کلاس به آن نیاز دارید، این کتاب را بخرید.


If you want to spend hours reading about html, this is the book for you. To be fair, I used a free online tutorial ([…]) to teach myself html and CSS and it worked well for me because it teaches you everything you need to know and takes you through the lessons quickly with no extra fluff. I definitely won’t say that this book isn’t useful, but it isn’t easy to read and it takes much longer to understand the concepts than it should. Plus it mixes in CSS near the beginning without explaining it.
It does split everything into lessons, which makes for a more orderly learning experience. Overall, only buy this book if you need it for a class.

دانلود کتاب «Sams به خودتان آموزش انتشار وب با HTML و CSS در یک ساعت در روز (نسخه پنجم)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.