کتاب الکترونیکی

Sams به خودتان آموزش دهید Microsoft Office 2007 All in One

Sams Teach Yourself Microsoft Office 2007 All in One

دانلود کتاب Sams Teach Yourself Microsoft Office 2007 All in One (به فارسی: Sams به خودتان آموزش دهید Microsoft Office 2007 All in One) نوشته شده توسط «Greg Perry»


اطلاعات کتاب Sams به خودتان آموزش دهید Microsoft Office 2007 All in One

موضوع اصلی: کتاب های خودآموز

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sams

نویسنده: Greg Perry

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 604

حجم کتاب: 36 مگابایت

کد کتاب: 9780672329012 , 0672329018

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب Sams به خودتان آموزش دهید Microsoft Office 2007 All in One

یک کتاب … همه پاسخ ها
در مدت زمان کوتاهی مایکروسافت آفیس 2007 از جمله Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote را آماده خواهید کرد.
با استفاده از یک رویکرد ساده و گام به گام، هر درس بر پایه دنیای واقعی استوار است و به شما این امکان را می‌دهد که اصول آفیس 2007 را از پایه بیاموزید.
دستورالعمل‌های کامل شما را در میان رایج‌ترین وظایف راهنمایی می‌کنند و ویژگی‌های اضافی را به شما نشان می‌دهند که اسناد Office 2007 شما را از جمعیت جدا می‌کند.
یادداشت ها اطلاعات جالبی را ارائه می دهند، ویژگی های اضافی که می توانید از آنها استفاده کنید و هشدارهایی برای محافظت از داده های خود ارائه می دهند.
نکات توصیه های بیشتری را ارائه می دهند یا راه آسان تری برای انجام کاری را آموزش می دهند.
یاد بگیرید چگونه…
از ویژگی های جدید برای انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر استفاده کنید
روبان جدید Master Office 2007
از پیش نمایش زنده استفاده کنید تا ببینید تغییرات چگونه بر اسناد شما تأثیر می گذارد
صفحات وب آنلاین را از اسناد، کاربرگ ها و ارائه های دفتر خود ایجاد کنید
یک موضوع منسجم را برای همه اسناد، کاربرگ‌ها و ارائه‌های خود اعمال کنید
قالب‌بندی اسناد Word برای جلب توجه بدون حذف پیامی که می‌خواهید منتقل کنید
ادغام ایمیل را به راحتی انجام دهید
فرمت‌های صفحه کاربرگ قدرتمند را تنظیم کنید
صدا و تصویر را در ارائه پاورپوینت خود قرار دهید
ایمیل خود را سازماندهی کنید تا هوشمندتر کار کند
مکان مخاطبین Outlook را بر روی نقشه جهانی پیدا کنید
یادداشت برداری را با OneNote به حداکثر برسانید
بخش اول: معرفی مایکروسافت آفیس 2007 1
فصل 1: از اینجا شروع کنید      3
بخش دوم: نوشتن با Word   ۲۹
فصل 2: ​​یادگیری مبانی Word      31
فصل 3: زیبا جلوه دادن کلمات خود    69
فصل 4: افزودن لیست ها، جداول و گرافیک ها 107
فصل 5: استفاده از ویژگی های پیشرفته Word 147
بخش سوم: کار با کاربرگ های Excel        201
فصل 6: آشنایی با اکسل        203
فصل 7: کار با داده های Excel    243
فصل 8: قالب‌بندی کاربرگ‌ها با Excel         273
فصل 9: ایجاد کاربرگ‌های پیشرفته   303
فصل 10: استفاده از اکسل به عنوان یک پایگاه داده ساده        329
بخش چهارم: تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان با پاورپوینت      347
فصل 11: یادگیری درباره پاورپوینت        349
فصل 12: افزودن استعداد به ارائه های خود 371
فصل 13: ارائه‌های تاثیرگذارتر          393
بخش پنجم: سازماندهی با Outlook    429
فصل 14: معرفی Outlook         431
فصل 15: برقراری تماس      475
فصل 16: زندگی با Outlook 497
بخش ششم: بهبود کار خود با سایر ویژگی های آفیس 517
فصل 17: یادداشت برداری با OneNote      519
فصل 18: دفتر خودکار    541
فصل 19: اشتراک‌گذاری داده‌ها در میان برنامه‌های آفیس          563
فصل 20: ترکیب آفیس و اینترنت        581


One Book…All the Answers
In just a short time you will be up and running with Microsoft Office 2007, including Word, Excel, PowerPoint, Outlook, and OneNote.
Using a straightforward, step-by-step approach, each lesson builds upon a real-world foundation, allowing you to learn the essentials of Office 2007 from the ground up.
Thorough instructions walk you through the most common tasks and show you extra features that make your Office 2007 documents stand apart from the crowd.
Notes present interesting pieces of information, extra features you can use, and warnings to protect your data.
Tips offer extra advice or teach an easier way to do something.
Learn how to…
Leverage New Features to Do More Work in Less Time
Master Office 2007’s New Ribbon
Use Live Preview to See How Changes Will Affect Your Documents
Create Online Web Pages from Your Office Documents, Worksheets, and Presentations
Apply a Consistent Theme to All Your Documents, Worksheets, and Presentations
Format Word Documents to Grab Attention Without Taking Away from the Message You Want to Convey
Perform Mail Merging with Ease
Set Up Powerful Worksheet Page Formats
Drop Audio and Video into Your PowerPoint Presentations
Organize Your Email to Work Smarter
Locate Outlook Contacts on a Global Map
Maximize Note Taking with OneNote
Part I: Introducing Microsoft Office 2007 1
Chapter 1: Start Here      3
PART II: Writing with Word   29
Chapter 2: Learning Word’s Basics      31
Chapter 3: Making Your Words Look Good    69
Chapter 4: Adding Lists, Tables, and Graphics          107
Chapter 5: Using Word’s Advanced Features 147
PART III: Working with Excel Worksheets        201
Chapter 6: Getting to Know Excel       203
Chapter 7: Working with Excel Data    243
Chapter 8: Formatting Worksheets with Excel         273
Chapter 9: Creating Advanced Worksheets   303
Chapter 10: Using Excel as a Simple Database        329
PART IV: Impressing Audiences with PowerPoint      347
Chapter 11: Learning About PowerPoint        349
Chapter 12: Adding Flair to Your Presentations        371
Chapter 13: Making More Impressive Presentations          393
PART V: Organizing with Outlook    429
Chapter 14: Introducing Outlook         431
Chapter 15: Making Contact      475
Chapter 16: Living with Outlook 497
PART VI: Enhancing Your Work with Other Office Features 517
Chapter 17: Making Notes with OneNote      519
Chapter 18: Automatic Office    541
Chapter 19: Sharing Data Among Office Applications         563
Chapter 20: Combining Office and the Internet        581

دانلود کتاب «Sams به خودتان آموزش دهید Microsoft Office 2007 All in One»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.