کتاب الکترونیکی

اجرای دفتر پروژه موفق Hi-Tech

Running the Successful Hi-Tech Project Office

دانلود کتاب Running the Successful Hi-Tech Project Office (به فارسی: اجرای دفتر پروژه موفق Hi-Tech) نوشته شده توسط «Eduardo Miranda»


اطلاعات کتاب اجرای دفتر پروژه موفق Hi-Tech

موضوع اصلی: نرم افزار: نرم افزار آفیس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Artech House Publishers

نویسنده: Eduardo Miranda

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 256

حجم کتاب: 14 مگابایت

کد کتاب: 1580533736 , 9781580533737 , 9781580536219

توضیحات کتاب اجرای دفتر پروژه موفق Hi-Tech

این کتاب کامل «چگونگی» شما در مورد ایجاد دفتر پروژه به عنوان روشی برای مدیریت چندین طرح توسعه در سازمان شما است. این کتاب PO (دفتر پروژه) را به عنوان مدلی برای استفاده در طیف گسترده ای از سازمان ها، به ویژه در محیط های تحقیق و توسعه معرفی می کند. از آنجایی که شرکت‌های آینده‌نگر بیشتر و بیشتر فرم پروژه را به عنوان روش ترجیحی خود برای سازماندهی کار توسعه می‌پذیرند، نیاز شما به هماهنگی استفاده از منابع کمیاب و همسو کردن ابتکارات کاملاً آشکار می‌شود. این راهنمای عملی تکنیک‌ها، الگوها و ابزارهای ضروری مورد استفاده توسط مدیران و مشاوران موفق را برای دستیابی به حداکثر کنترل پروژه و عملکرد افراد و گروه‌های اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب به PO به عنوان یک تابع خط نگاه می کند که مسئول هماهنگی و زیرساخت لازم برای مدیریت پروژه های متعدد است. این منبع عملی تمام مسئولیت‌های اصلی PO، از جمله مدیریت پورتفولیو پروژه، نظارت بر پروژه، روش‌ها و پشتیبانی ابزار، کارکنان و توسعه شایستگی، و ارتقای فرهنگ پروژه را پوشش می‌دهد. یاد می گیرید که هدف دفتر پروژه تکمیل تمام پروژه ها برای دستیابی به بهترین اهداف کلی سازمان است. این کتاب راهنمایی در تهیه برنامه‌های بلندمدت برای تصمیم‌گیری مناسب در مورد تخصیص منابع ارائه می‌کند. نظارت بر اجرای پروژه ها به موقع و در چارچوب بودجه؛ توسعه فرآیندها و سیستم هایی برای برآوردن نیازهای محصول همیشه در حال تغییر؛ ایجاد ثبات، توسعه حرفه ای و کارایی اداری برای کارکنان مدیریت و پشتیبانی؛ و اطمینان از انتقال آرام بین مراحل راه اندازی، اجرا و خاتمه.


This is your complete “how to” book on establishing the Project Office as a methodology for managing multiple development initiatives within your organization. The book presents the PO (Project Office) as a model for use in a wide variety of organizations, especially in R&D environments. As more and more forward-looking firms adopt the project form as their preferred way to organize development work, the need for you to coordinate the use of scarce resources and align initiatives becomes quite evident. This hands-on guide provides you with the essential techniques, templates and tools used by successful managers and consultants to achieve maximum project control and performance of dedicated persons, and groups. The book looks at the PO as a line function, responsible for the coordination and the infrastructure necessary to manage multiple projects. This practical resource covers all major PO responsibilities, including project portfolio management, project oversight, methods and tool support, staffing and competence development, and promotion of the project culture. You learn that the objective of the Project Office is to complete all projects to best achieve the overall goals of the organization. The book provides guidance in preparing long term plans to enable appropriate decisions concerning the allocation of resources; overseeing the execution of projects on time and within budget; developing processes and systems to satisfy the ever changing product needs; providing stability, professional development and administrative efficiency for management and support personnel; and assuring a smooth transition between start-up, execution and termination phases.

دانلود کتاب «اجرای دفتر پروژه موفق Hi-Tech»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.