دانلود کتاب Rules to Break and Laws to Follow: How Your Business Can Beat the Crisis of Short-Termism (به فارسی: قوانینی که باید زیر پا بگذارید و قوانینی که باید رعایت کنید: چگونه کسب و کار شما می تواند بر بحران کوتاه مدت غلبه کند) نوشته شده توسط «Don Peppers»
اطلاعات کتاب قوانینی که باید زیر پا بگذارید و قوانینی که باید رعایت کنید: چگونه کسب و کار شما می تواند بر بحران کوتاه مدت غلبه کند
موضوع اصلی: قانون
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Don Peppers
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 318
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0470227540
توضیحات کتاب قوانینی که باید زیر پا بگذارید و قوانینی که باید رعایت کنید: چگونه کسب و کار شما می تواند بر بحران کوتاه مدت غلبه کند
تمجید از قوانینی که باید زیر پا بگذارید و قوانینی که باید از آنها پیروی کنید: چگونه تجارت شما می تواند بر بحران کوتاه مدت غلبه کند. ارتباط بین اعتماد مشتری و سود کسب و کار، و سپس توضیح می دهد که چگونه آن را تحقق بخشد. به عنوان یک امتیاز، یاد خواهید گرفت که چگونه شرکت خود را نوآورتر کنید، چگونه اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما واقعاً از کاری که انجام میدهند لذت میبرند، و چگونه با انواع خدمات و خرابیهای کیفیت که گهگاه گریبانگیر هر شرکتی، حتی یک چاه میشود، کنار بیایید. -یکی را مدیریت کرد این کتاب باید در لیست خواندن مورد نیاز شما باشد.» -استفن ام آر کاوی، نویسنده پرفروش کتاب «سرعت اعتماد: یک چیز که همه چیز را تغییر میدهد» «در طول سالها، پپرز و راجرز به من توصیههای ارزشمندی در مورد هدایت کسبوکار در حال تغییر دادهاند. چشم انداز. این کتاب برای مدیرانی که می خواهند کارکنان و مشتریان خود را برای ایجاد تغییر متحد خود توانمند سازند، خواندنی است. مطمئن شوید که همه افراد در شرکت شما تا جمعه گذشته این کتاب را میخوانند.» – Dror Pockard، مدیرعامل eglue «در زمانی که بیشتر شرکتها برای تلنگر ساخته شدهاند، Peppers و Rogers سهامی را در زمین کاشتهاند تا به شما کمک کنند در گذشته زنده بمانید. دور بعدی تامین مالی یا هوس مصرف کننده. دانستن اینکه چه قوانینی را باید بشکنید، مسلماً مهمتر از قوانینی است که باید از آنها پیروی کنید، و این کتاب به هر دو دانش میبخشد.» – گای کاوازاکی، یکی از بنیانگذاران Truemors و نویسنده کتاب The Art of the Start «Peppers and Rogers ساختهاند. غیر قابل تصور: یک زنگ بیداری لذت بخش! کتاب آنها یکی پس از دیگری ایده های قانع کننده و تحریک آمیز را ارائه می دهد و نویسندگان از افشای برخی از عمیق ترین باورهای تجاری ما لذت می برند. این کتاب را بخوانید و مشتریانتان از شما تشکر خواهند کرد.» – دن هیث، نویسنده همکار Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Other Die
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.