کتاب الکترونیکی

ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی

Ripoffs, Lemons, and Reputation Formation in Agency Relationships: A Laboratory Market Study

دانلود کتاب Ripoffs, Lemons, and Reputation Formation in Agency Relationships: A Laboratory Market Study (به فارسی: ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی) نوشته شده توسط «Dejong D.V. – Forsythe R. – Lundholm R.J.»


اطلاعات کتاب ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Dejong D.V. – Forsythe R. – Lundholm R.J.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1985

تعداد صفحه: 12

حجم کتاب: 1 مگابایت

توضیحات کتاب ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی

این مقاله تأثیر مشکل خطر اخلاقی را در رابطه نمایندگی که در آن مدیر نمی تواند سطح خدمات ارائه شده توسط نماینده را مشاهده کند، بررسی می کند. با استفاده از داده‌های بازارهای آزمایشگاهی، نشان می‌دهیم که وجود خطر اخلاقی منجر به فرار از سوی عوامل می‌شود. با این حال، این “پدیده lemonn فقط در نیمی از مواقع رخ می دهد. در حالی که شواهدی از تأثیرات شهرت در این بازارها وجود دارد، نمایندگان به ظاهر معتبر اغلب می توانند از فرصت ها برای تبلیغات نادرست به نفع خود استفاده کنند و از اصول “ریپوف” استفاده کنند.


This paper examines the effect of the moral hazard problem in an agency relationship where the principal cannot observe the level of service provided by the agent. Using data from laboratory markets, we demonstrate that the presence of moral hazard leads to shirking by agents. However, this “lemonsn phenomenon occurs only about one-half of the time. While there is evidence of reputation effects in these markets, seemingly reputable agents are often able to use opportunities for false advertising to their advantage and “ripoff” principals.

دانلود کتاب «ریپوف ها، لیموها و شکل گیری شهرت در روابط آژانس: مطالعه بازار آزمایشگاهی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.