دانلود کتاب Retailization: Brand Survival in the Age of Retailer Power (به فارسی: خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان) نوشته شده توسط «Lars Thomassen – Keith Lincoln – Anthony Aconis»
اطلاعات کتاب خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Lars Thomassen – Keith Lincoln – Anthony Aconis
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 240
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 9780749446895 , 0-7494-4689-7
توضیحات کتاب خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان
یک فرآیند گام به گام مبتکرانه و عملی را ارائه می دهد تا به کسب و کارها کمک کند تا در تلاش های برند خود در مورد استراتژی های خرده فروشی که به بهترین وجه نیازهای خریداران امروزی را برآورده می کند تجدید نظر کنند. نشان می دهد که چگونه قدرت برند به طور اجتناب ناپذیری با قدرت خرده فروش جایگزین می شود. این کتاب بر اساس یک مطالعه دو ساله انجام شده توسط AC Nielsen و BBDO Europe – بزرگترین مطالعه جهانی در مورد فروش محصولات مارک دار که تاکنون انجام شده است – نشان می دهد که چگونه شرکت ها و مارک های آنها با این دوره جدید سروکار دارند (یا نه). –
دانلود کتاب «خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.