کتاب الکترونیکی

خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان

Retailization: Brand Survival in the Age of Retailer Power

دانلود کتاب Retailization: Brand Survival in the Age of Retailer Power (به فارسی: خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان) نوشته شده توسط «Lars Thomassen – Keith Lincoln – Anthony Aconis»


اطلاعات کتاب خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Lars Thomassen – Keith Lincoln – Anthony Aconis

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 240

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9780749446895 , 0-7494-4689-7

توضیحات کتاب خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان

یک فرآیند گام به گام مبتکرانه و عملی را ارائه می دهد تا به کسب و کارها کمک کند تا در تلاش های برند خود در مورد استراتژی های خرده فروشی که به بهترین وجه نیازهای خریداران امروزی را برآورده می کند تجدید نظر کنند. نشان می دهد که چگونه قدرت برند به طور اجتناب ناپذیری با قدرت خرده فروش جایگزین می شود. این کتاب بر اساس یک مطالعه دو ساله انجام شده توسط AC Nielsen و BBDO Europe – بزرگترین مطالعه جهانی در مورد فروش محصولات مارک دار که تاکنون انجام شده است – نشان می دهد که چگونه شرکت ها و مارک های آنها با این دوره جدید سروکار دارند (یا نه). –


Presents an innovative and pragmatic step-by-step process to help businesses rethink their brand efforts around the retail strategies that best meet the needs of today’s shoppers. Illustrates how brand power is inexorably being replaced by retailer power. Based on a two-year study conducted by AC Nielsen and BBDO Europe – the largest global study on selling branded products ever conducted – the book reveals how corporations and their brands are dealing (or not dealing ) with this new era. –

دانلود کتاب «خرده فروشی: بقای برند در عصر قدرت خرده فروشان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.