کتاب الکترونیکی

خرده فروشی: اینجا، آنجا و همه جا خرده فروشی

Retailisation: The Here, There and Everywhere of Retail

دانلود کتاب Retailisation: The Here, There and Everywhere of Retail (به فارسی: خرده فروشی: اینجا، آنجا و همه جا خرده فروشی) نوشته شده توسط «Francesca de Châtel – Robin Hunt»


اطلاعات کتاب خرده فروشی: اینجا، آنجا و همه جا خرده فروشی

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Francesca de Châtel – Robin Hunt

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 298

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0851424589 , 9780851424583

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب خرده فروشی: اینجا، آنجا و همه جا خرده فروشی

وضعیت فعلی فروش را بررسی می‌کند، خواه این خواربار، سیاستمداران، اطلاعات یا خودروهای موتوری باشد. برخلاف هر پدیده دیگری، خرده‌فروشی نشان‌دهنده پیچیدگی و انتشار فرآیندهای اطلاعاتی و رسانه‌ها در بازار آنلاین است. نویسندگان به بررسی ماهیت فراگیر خرده فروشی در دنیای فیزیکی، دنیای مجازی و فضاهای پیرامونی می پردازند. پوشش شامل: مصاحبه با Asda، MOMA، Tate Modern، Wal-Mart، Sony، Habitat، منچستریونایتد و فولکس واگن، در حالی که بیل میچل، رئیس بخش معماری MIT، معماران Jon Jerde، Rem Koolhas و Ben van Berkel، و همچنین دیوید پیک، روانشناس مرکز خرید بلوواتر، همه به صورت جداگانه مصاحبه شده اند.


Investigates the current state of selling, whether this is groceries, politicians, information or motorcars. Unlike any other phenomenon, retailization reflects the complexity and diffusion of information processes and the media in the online market. The authors explore the all-pervasive nature of retail in the physical world, the virtual world and the peripheral spaces in between. Coverage includes: interviews with Asda, MOMA, the Tate Modern, Wal-Mart, Sony, Habitat, Manchester United and Volkswagen, while Bill Mitchell, Dean of Architecture at MIT, architects Jon Jerde, Rem Koolhas and Ben van Berkel, as well as David Peek, psychologist behind the Bluewater Shopping Mall, are all individually interviewed.

دانلود کتاب «خرده فروشی: اینجا، آنجا و همه جا خرده فروشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.