کتاب الکترونیکی

توسعه بازی های فلش در دنیای واقعی: چگونه بهترین شیوه ها را دنبال کنید و سلامت خود را حفظ کنید

Real-World Flash Game Development: How to Follow Best Practices AND Keep Your Sanity

دانلود کتاب Real-World Flash Game Development: How to Follow Best Practices AND Keep Your Sanity (به فارسی: توسعه بازی های فلش در دنیای واقعی: چگونه بهترین شیوه ها را دنبال کنید و سلامت خود را حفظ کنید) نوشته شده توسط «Christopher Griffith»


اطلاعات کتاب توسعه بازی های فلش در دنیای واقعی: چگونه بهترین شیوه ها را دنبال کنید و سلامت خود را حفظ کنید

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: Christopher Griffith

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 368

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 024081178X , 9780240811789

توضیحات کتاب توسعه بازی های فلش در دنیای واقعی: چگونه بهترین شیوه ها را دنبال کنید و سلامت خود را حفظ کنید

من از تماشای موضع سخت اپل در مورد فلش ناامید شدم. آیا این یک گراز منبع است؟ آره اکثر مواقع دیوانه کننده مسائل ثبات؟ کاملا. منحنی یادگیری دردناک؟ برای اکثر مردم، بله. اما با وجود این، من هنوز فکر می کنم فلش آینده ای دارد – البته نه در حوزه نفوذ اپل. و به همین دلیل است که ما به عناوینی مانند “توسعه بازی های فلش در دنیای واقعی: چگونه بهترین روش ها را دنبال کنیم و سلامت خود را حفظ کنیم” نیاز داریم. اگرچه این به وضوح یک عنوان مقدماتی نیست، اما اطلاعات زمینه ای کافی را برای علاقه مند نگه داشتن تازه کارها فراهم می کند. اما مخاطب واقعی برنامه‌نویسان نیمه‌فصلی هستند که قبلاً با Actionscript و سایر اسباب‌بازی‌های جعبه ابزار CS3/CS4 آشنا هستند. اگر در این دسته قرار می گیرید، احتمالاً در هر صفحه چیزی روشن کننده پیدا خواهید کرد. من از عمق “دوره آموزشی” خرسند و شگفت زده شدم و این عنوان را سرمایه گذاری عالی در تلاش شخصی خود برای ایجاد مهارت های فلش می دانم.


I’m disappointed to watch Apple take a hard line on Flash. Is it a resource hog? Yeah, most of the time. Maddening stability issues? Absolutely. Painful learning curve? For most people, yes. But in spite of that, I still think Flash has a future–albeit not in the Apple sphere of influence. And that’s why we need titles like “Real-World Flash Game Development: How to Follow Best Practices AND Keep Your Sanity.” Although this is clearly not an introductory title, it does provide enough contextual information to keep newbies interested. But the real target audience is semi-seasoned developers who are already familiar with Actionscript and the other toys in the CS3/CS4 toolbox. If you fall into this category, then you’ll probably find something illuminating on every page. I was pleased and surprised by the depth of the “coursework” and I consider this title an excellent investment in my personal Flash skill building effort.

دانلود کتاب «توسعه بازی های فلش در دنیای واقعی: چگونه بهترین شیوه ها را دنبال کنید و سلامت خود را حفظ کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.