کتاب الکترونیکی

Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X

Quartz 2D Graphics for Mac OS X Developers

دانلود کتاب Quartz 2D Graphics for Mac OS X Developers (به فارسی: Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X) نوشته شده توسط «R. Scott Thompson»


اطلاعات کتاب Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X

موضوع اصلی: سیستم های عامل

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: R. Scott Thompson

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 352

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780321336637 , 0321336631

توضیحات کتاب Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X

Core Graphics چارچوب گرافیکی جدید برای Mac OS X است. Quartz، سیستم ترسیم دوبعدی، و Core Image که هم ویدیو و هم تصاویر ثابت را پردازش می‌کند، فناوری‌های جدید کلیدی در این چارچوب هستند و ابزارهایی را فراهم می‌کنند که توسعه‌دهندگان Mac OS X باید ایجاد کنند. و گرافیک هایی را برای برنامه های خود ترسیم می کنند که مخاطبان مصرف کننده مک طراحی را هدف قرار می دهند. با تکامل Mac OS X، اپل استفاده از چارچوب گرافیکی قبلی خود، QuickDraw را به تدریج کنار می‌گذارد و همه توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا از Core Graphics استفاده کنند. مدل Quartz کاملاً منحصر به فرد است و کاملاً متفاوت از QuickDraw است که یک منحنی یادگیری شیب دار را برای همه توسعه دهندگان در حال حرکت ایجاد می کند. این کتاب در مقدمه و راهنمای کار با Core Graphics، به ویژه Quartz و Core Image است. این برنامه توسعه دهنده را از طریق مدل های اساسی کوارتز و مفاهیم اساسی مانند ترسیم، اصول سیستم هماهنگی، رنگ مجازی و CGContext منتقل می کند. هنگامی که اصول اولیه پوشش داده شد، نویسنده اسکات تامپسون به موضوعات پیشرفته تری مانند سایه زدن، الگوها و دستکاری جلوه های تصویر می پردازد. مثال‌های کد عملی بحث را بهبود می‌بخشد و به توسعه‌دهندگان مک اطلاعاتی را که برای گنجاندن این گرافیک‌های قدرتمند در برنامه‌های Mac OS X خود نیاز دارند، ارائه می‌دهد.


Core Graphics is the new graphics framework for Mac OS X. Quartz, the 2D drawing system, and Core Image, which processes both video and still images, are the key new technologies in this framework and provide the tools Mac OS X developers need to create and draw graphics for their applications that target the design-savvy Mac consumer audience. With the evolution of Mac OS X, Apple is phasing out use of its previous graphics framework, QuickDraw, and encouraging all developers to begin using Core Graphics. The model for Quartz is completely unique and entirely different from QuickDraw creating a steep learning curve for all developers moving over. This book is in an introduction and guide to working with Core Graphics, specifically Quartz and Core Image. It carries the developer through the fundamental Quartz models and basic concepts such as drawing, coordinating system basics, virtual paint, and CGContext. Once the fundamentals are covered, author Scott Thompson delves into more advanced topics such as shading, patterns, and manipulating image effects. Practical code examples enhance the discussion and offer Mac developers the information they need to incorporate these powerful graphics into their own Mac OS X Applications.

دانلود کتاب «Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.