دانلود کتاب Quartz 2D Graphics for Mac OS X Developers (به فارسی: Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X) نوشته شده توسط «R. Scott Thompson»
اطلاعات کتاب Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X
موضوع اصلی: سیستم های عامل
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley Professional
نویسنده: R. Scott Thompson
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 352
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780321336637 , 0321336631
توضیحات کتاب Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X
Core Graphics چارچوب گرافیکی جدید برای Mac OS X است. Quartz، سیستم ترسیم دوبعدی، و Core Image که هم ویدیو و هم تصاویر ثابت را پردازش میکند، فناوریهای جدید کلیدی در این چارچوب هستند و ابزارهایی را فراهم میکنند که توسعهدهندگان Mac OS X باید ایجاد کنند. و گرافیک هایی را برای برنامه های خود ترسیم می کنند که مخاطبان مصرف کننده مک طراحی را هدف قرار می دهند. با تکامل Mac OS X، اپل استفاده از چارچوب گرافیکی قبلی خود، QuickDraw را به تدریج کنار میگذارد و همه توسعهدهندگان را تشویق میکند تا از Core Graphics استفاده کنند. مدل Quartz کاملاً منحصر به فرد است و کاملاً متفاوت از QuickDraw است که یک منحنی یادگیری شیب دار را برای همه توسعه دهندگان در حال حرکت ایجاد می کند. این کتاب در مقدمه و راهنمای کار با Core Graphics، به ویژه Quartz و Core Image است. این برنامه توسعه دهنده را از طریق مدل های اساسی کوارتز و مفاهیم اساسی مانند ترسیم، اصول سیستم هماهنگی، رنگ مجازی و CGContext منتقل می کند. هنگامی که اصول اولیه پوشش داده شد، نویسنده اسکات تامپسون به موضوعات پیشرفته تری مانند سایه زدن، الگوها و دستکاری جلوه های تصویر می پردازد. مثالهای کد عملی بحث را بهبود میبخشد و به توسعهدهندگان مک اطلاعاتی را که برای گنجاندن این گرافیکهای قدرتمند در برنامههای Mac OS X خود نیاز دارند، ارائه میدهد.
دانلود کتاب «Quartz 2D Graphics برای توسعه دهندگان Mac OS X»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.