کتاب الکترونیکی

محرک: تصاویر زنان و اقلیت ها در تبلیغات

Provocateur: Images of Women and Minorities in Advertising

دانلود کتاب Provocateur: Images of Women and Minorities in Advertising (به فارسی: محرک: تصاویر زنان و اقلیت ها در تبلیغات) نوشته شده توسط «Anthony J. Cortese»


اطلاعات کتاب محرک: تصاویر زنان و اقلیت ها در تبلیغات

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Rowman & Littlefield Publishers, Inc.

نویسنده: Anthony J. Cortese

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 194

حجم کتاب: 11 مگابایت

کد کتاب: 9780742555389 , 0742555380

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب محرک: تصاویر زنان و اقلیت ها در تبلیغات

در ویرایش سوم Provocateur، آنتونی کورتز، جامعه شناس، تحلیل انتقادی عمیقی از تبلیغات مدرن – شاید قدرتمندترین نهاد فرهنگی و اقتصادی ارائه می دهد. او با تمرکز بر تصاویر زنان و اقلیت ها، ایدئولوژی های سلطه و کنترل در تجارت معاصر را آشکار می کند. ویرایش سوم شامل تبلیغات و تحلیل های به روز شده است و Cortese با پیامدهای سیاستی برای تبلیغات به پایان می رسد.


In the third edition of Provocateur, sociologist Anthony Cortese offers an in-depth critical analysis of modern advertising_perhaps the most powerful cultural and economic institution. Focusing on images of women and minorities, he unravels the ideologies of domination and control in contemporary commerce. The third edition includes updated advertisements and analyses, and Cortese concludes with policy implications for advertising.

دانلود کتاب «محرک: تصاویر زنان و اقلیت ها در تبلیغات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.