کتاب الکترونیکی

مدیریت فرآیند

Process Management

دانلود کتاب Process Management (به فارسی: مدیریت فرآیند) نوشته شده توسط «Juran J.M. – Riley J.F.»


اطلاعات کتاب مدیریت فرآیند

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Juran J.M. – Riley J.F.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 23

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0-07-139058-8 , 0-07-034003-X

توضیحات کتاب مدیریت فرآیند

چرا مدیریت کیفیت فرآیند؟ محیط پویایی که امروزه کسب و کار در آن انجام می شود با آنچه به عنوان «شش ج» نامیده می شود مشخص می شود: تغییر، پیچیدگی، خواسته های مشتری، فشار رقابتی، اثرات هزینه، و محدودیت ها. همه آنها تأثیر زیادی بر توانایی سازمان برای دستیابی به اهداف و اهداف تجاری اعلام شده خود دارند. به طور سنتی، سازمان ها با محصولات و خدمات جدید به این عوامل پاسخ می دهند. آنها به ندرت در فرآیندهایی که از کالاها و خدمات جدید پشتیبانی می کنند تغییراتی ایجاد کرده اند.تجربه نشان می دهد که موفقیت در دستیابی به اهداف و مقاصد تجاری به شدت به فرآیندهای تجاری بزرگ، پیچیده و متقابل، مانند برنامه ریزی محصول، توسعه محصول، صورتحساب، بیمار بستگی دارد. مراقبت، خرید، تهیه مواد، توزیع قطعات و موارد مشابه. در غیاب توجه مدیریت به اضافه کاری، بسیاری از این فرآیندها منسوخ، طولانی مدت، زائد، بیش از حد پرهزینه، بد تعریف شده و با نیازهای یک محیط دائما در حال تغییر سازگار نمی شوند. برای فرآیندهایی که دچار این غفلت شده اند (و این شامل تعداد بسیار زیادی از فرآیندها به دلایلی است که بعداً در این بخش مورد بحث قرار خواهد گرفت) کیفیت خروجی بسیار کمتر از کیفیت مورد نیاز برای عملکرد رقابتی است.


Why Process Quality Management? The dynamic environment in which business is conducted today is characterized by what has been referred to as “the six c’s:” change, complexity, customer demands, competitive pressure, cost impacts, and constraints. All have a great impact on an organization’s ability to meet its stated business goals and objectives. Traditionally, organizations have responded to these factors with new products and services. Rarely have they made changes in the processes that support the new goods and services.Experience shows that success in achieving business goals and objectives depends heavily on large, complex, cross-functional business processes, such as product planning, product development, invoicing, patient care, purchasing, materials procurement, parts distribution, and the like. In the absence of management attention overtime, many of these processes become obsolete, overextended, redundant, excessively costly, ill-defined, and not adaptable to the demands of a constantly changing environment. For processes that have suffered this neglect (and this includes a very large number of processes for reasons that will be discussed later in this section) quality of output falls far short of the quality required for competitive performance.

دانلود کتاب «مدیریت فرآیند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.