کتاب الکترونیکی

بهبود فرآیند در عمل: کتابچه راهنمای شرکت های فناوری اطلاعات

Process Improvement in Practice: A Handbook for IT Companies

دانلود کتاب Process Improvement in Practice: A Handbook for IT Companies (به فارسی: بهبود فرآیند در عمل: کتابچه راهنمای شرکت های فناوری اطلاعات) نوشته شده توسط «Dybå T. – Dingsøyr T. – Brede Moe N.»


اطلاعات کتاب بهبود فرآیند در عمل: کتابچه راهنمای شرکت های فناوری اطلاعات

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Dybå T. – Dingsøyr T. – Brede Moe N.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 123

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 0-7923-7736-2

توضیحات کتاب بهبود فرآیند در عمل: کتابچه راهنمای شرکت های فناوری اطلاعات

سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر، چالش‌هایی هستند که شرکت‌های فناوری اطلاعات هر روز با آن‌ها مواجه هستند. انتظارات مشتری باید در دنیایی برآورده شود که تغییر مداوم در محیط، سازمان و فناوری به جای استثنا قاعده باشد. یک راه حل برای مقابله با این چالش ها، به اشتراک گذاری دانش و تجربه است – استفاده از تجربه خود شرکت و تجربه سایر شرکت ها. بهبود فرآیند در عمل – کتابی برای شرکت های فناوری اطلاعات به مشکلات مربوط به راه اندازی این راه حل ها می پردازد. بهبود فرآیند در عمل – کتاب راهنمای شرکت های فناوری اطلاعات برای شرکت های فناوری اطلاعات کوچکی طراحی شده است که می خواهند با بهبود سیستماتیک شروع کنند. روش‌ها و تکنیک‌های این کتاب راهنما در عمل امتحان شده‌اند، و ثابت کرده‌اند که استفاده از آنها آسان و مقیاس‌پذیر برای نیازهای محلی است. مدیران و توسعه دهندگان نکات مفیدی را برای شروع کار بهبود کشف خواهند کرد. این کتابچه راهنمای عملی بر اساس کارهای بهبود نویسندگان در طیف وسیعی از شرکت‌ها از اواسط دهه نود است. بهبود فرآیند در عمل – کتابچه راهنمای شرکت‌های فناوری اطلاعات برای مخاطبان حرفه‌ای، متشکل از محققان و متخصصان صنعت، طراحی شده است. این کتاب همچنین برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در زمینه بهبود فرآیند نرم افزار و مهندسی نرم افزار مناسب است.


Faster, better and cheaper are challenges that IT-companies face every day. The customer’s expectations shall be met in a world where constant change in environment, organization and technology are the rule rather that the exception. A solution for meeting these challenges is to share knowledge and experience – use the company’s own experience, and the experience of other companies. Process Improvement in Practice – A Handbook for IT Companies tackles the problems involved in launching these solutions.Process Improvement in Practice – A Handbook for IT Companies is designed for small IT companies who wish to start with systematic improvement. The methods and techniques in this handbook are tried in practice, and have proven to be easy to use and scalable for local needs. Managers and developers will discover useful tips to initiate improvement work efficiently. This practical handbook is based on the authors’ improvement work in a range of companies since the mid-nineties.Process Improvement in Practice – A Handbook for IT Companies is designed for a professional audience, composed of researchers and practitioners in industry. This book is also suitable for graduate-level students in software process improvement and software engineering.

دانلود کتاب «بهبود فرآیند در عمل: کتابچه راهنمای شرکت های فناوری اطلاعات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.