دانلود کتاب Problem Solved: A Primer for Design and Communication (به فارسی: مشکل حل شده: آغازی برای طراحی و ارتباطات) نوشته شده توسط «Michael Johnson»
اطلاعات کتاب مشکل حل شده: آغازی برای طراحی و ارتباطات
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Phaidon Press
نویسنده: Michael Johnson
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 292
حجم کتاب: 41 مگابایت
کد کتاب: 9780714841748 , 0714841749
نوبت چاپ: 1St Edition
توضیحات کتاب مشکل حل شده: آغازی برای طراحی و ارتباطات
طراحان و تبلیغکنندگان دائماً باید خلاصههای طراحی را تفسیر کنند، راهحلهای جدیدی برای مشکلات آشنا تولید کنند و برای حفظ برندهای مشتریان خود در آگاهی عمومی تلاش کنند. این راهنمای بسیار آموزنده برای اولین بار بحث ها و مطالعات موردی را گرد هم می آورد که روش کار شرکت های بزرگ تبلیغاتی و طراحی گرافیک را نشان می دهد.
هر فصل موضوع متفاوتی از «حل مشکل» را بررسی میکند، و با مطالعه موردی برای نشان دادن یک راهحل خاص با جزئیات به پایان میرسد. مضامین عبارتند از: تولید کار نوآورانه، اجتناب از تکرار، برجسته شدن در بازار، اختراع مجدد یک برند خسته، انتقال حقایق اساسی در فرهنگ بیش از حد اطلاعات، حفظ یک برند جوان و مد روز، برخورد حساس با تبلیغات، استفاده از تاکتیک های شوک، و تبلیغات مبتنی بر کلمه در جهانی که بیش از حد با تصاویر و صداها اجرا می شود. نمونه های برجسته از تبلیغات بین المللی کلاسیک و معاصر گرفته شده است. طراحان و آژانس هایی که کار آنها در کتاب مورد بحث قرار گرفته است عبارتند از Chermayeff and Geismar، Saatchi and Saatchi، BMP، Minale Tattersfield، Derek Birdsall، Niklaus Troxler، Bob Gill، Wieslan Walkuski، Makoto Saito، Paul Fishlock و Pentagram.
مایکل جانسون مدیر خلاق جانسون بانکز است که در سال 1999 به عنوان خلاق ترین مشاور در بریتانیا انتخاب شد.
Each chapter explores a different theme of ‘problem solving’, and concludes with a case study to illustrate a particular solution in detail. Themes include: producing innovative work, avoiding repetition, standing out in the market place, reinventing a tired brand, communicating essential facts in a culture of information overload, keeping a brand young and trendy, dealing sensitively with propaganda, the use of shock tactics, and word-based advertising in a world over-run with images and sound-bites. Examples featured are taken from classic and contemporary international advertising. Designers and agencies whose work is discussed in the book include Chermayeff and Geismar, Saatchi and Saatchi, BMP, Minale Tattersfield, Derek Birdsall, Niklaus Troxler, Bob Gill, Wieslan Walkuski, Makoto Saito, Paul Fishlock and Pentagram.
Michael Johnson is creative director of Johnson Banks, which was voted most creative consultancy in Britain in 1999. He is Chairman of Education for British Design and Art Direction (D&AD) and lectures regularly on design theory and practice.
دانلود کتاب «مشکل حل شده: آغازی برای طراحی و ارتباطات»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.