کتاب الکترونیکی

مدیریت سطح خدمات عملی: ارائه خدمات مبتنی بر وب با کیفیت بالا

Practical Service Level Management: Delivering High-Quality Web-Based Services

دانلود کتاب Practical Service Level Management: Delivering High-Quality Web-Based Services (به فارسی: مدیریت سطح خدمات عملی: ارائه خدمات مبتنی بر وب با کیفیت بالا) نوشته شده توسط «John McConnell – Eric Siegel»


اطلاعات کتاب مدیریت سطح خدمات عملی: ارائه خدمات مبتنی بر وب با کیفیت بالا

موضوع اصلی: شبکه: اینترنت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cisco Press

نویسنده: John McConnell – Eric Siegel

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 304

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9781587050794 , 158705079X

توضیحات کتاب مدیریت سطح خدمات عملی: ارائه خدمات مبتنی بر وب با کیفیت بالا

اندازه گیری، مدیریت و بهبود سرعت و قابلیت اطمینان خدمات وب * مرجع کامل برای ایجاد توافقنامه های مرتبط و موثر در سطح خدمات * بحث های مفصل در مورد معیارهای عملکرد فنی و تجاری و درمان آماری آنها * مفاهیم عملکرد و مدیریت زیرساخت های مختلف ارائه خدمات وب، شامل ذخیره سازی و توزیع بار * بحث در مورد زیرساخت های حمل و نقل، از جمله فناوری کیفیت خدمات (QoS) و شکل دهی ترافیک * طراحی سیستم ابزار دقیق * جمع آوری اندازه گیری، تجمیع، همبستگی و استفاده برای کنترل و گزارش دهی در زمان واقعی خدمات * تشخیص سریع مشکل ، تشخیص مشکل “تریاژ” و تجزیه و تحلیل علت ریشه ای * مدیریت خودکار سیستم مبتنی بر سیاست * تست بار، مدل سازی و برنامه ریزی ظرفیت برای سیستم های وب * محاسبه بازگشت سرمایه برای بهبود زیرساخت های وب * طرح ساختاری برای اجرای تکنیک های SLM وب به وسیله ای اصلی برای تغییر فرآیندهای تجاری تبدیل شده است، اما مدیریت ناکارآمد خدمات مبتنی بر وب می تواند منجر به هزینه های بالا و نارضایتی کاربران شود. بنابراین مدیریت سطح خدمات (SLM) یک سلاح رقابتی در بازار وب است که ابزارهای مورد نیاز برای بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان خدمات وب را فراهم می کند و همزمان هزینه ها را نیز کنترل می کند.


Measure, manage, and improve the speed and reliability of web services * Complete reference for creating relevant, effective Service Level Agreements * Detailed discussions of both technical and business performance metrics and their statistical treatment * Performance and management implications of various web services delivery infrastructures, including caching and load distribution * Discussion of the transport infrastructure, including quality of service (QoS) technology and traffic shaping * Instrumentation system design * Measurement collection, aggregation, correlation, and use for real-time service level control and reporting * Quick problem detection, “triage” problem diagnosis, and root-cause analysis * Automated, policy-based system management * Load testing, modeling, and capacity planning for web systems * Calculation of return on investment for web infrastructure improvements * Structured plan for implementation of SLM techniquesThe web has become a major vehicle for transforming business processes, but ineffective management of web-based services can result in high costs and user dissatisfaction. Service Level Management (SLM) is therefore a competitive weapon in the web marketplace, providing the tools needed to improve performance and reliability of web services while simultaneously controlling costs.

دانلود کتاب «مدیریت سطح خدمات عملی: ارائه خدمات مبتنی بر وب با کیفیت بالا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.