کتاب الکترونیکی

گرافیک مبتنی بر نقطه

Point-Based Graphics

دانلود کتاب Point-Based Graphics (به فارسی: گرافیک مبتنی بر نقطه) نوشته شده توسط «Markus Gross – Hanspeter Pfister»


اطلاعات کتاب گرافیک مبتنی بر نقطه

موضوع اصلی: شبکه سازی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Markus Gross – Hanspeter Pfister

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 553

حجم کتاب: 24 مگابایت

کد کتاب: 0123706041 , 978-0-12-370604-1

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب گرافیک مبتنی بر نقطه

این کتاب آخرین نتایج تحقیقات در زمینه گرافیک کامپیوتری مبتنی بر نقطه را ارائه می دهد. پس از مروری بر مسائل کلیدی، دستگاه های اسکن سه بعدی مقرون به صرفه مورد بحث قرار خواهند گرفت و مفاهیم جدیدی برای نمایش ریاضی اشکال نمونه نقطه ای ارائه خواهد شد. سپس نویسندگان روش‌هایی را برای رندرینگ با کارایی و کیفیت بالا از مدل‌های نقطه‌ای، از جمله سایه‌زنی پیشرفته، ضدآلیاسینگ و شفافیت توصیف می‌کنند. این کتاب همچنین ساختارهای داده کارآمد را برای رندر سلسله مراتبی در پردازنده‌های گرافیکی مدرن (GPU) ارائه می‌کند. علاوه بر این، به روش‌هایی برای پردازش هندسی، فیلتر کردن و نمونه‌برداری مجدد از مدل‌های نقطه‌ای می‌پردازد. بخش آخر کتاب به Pointshop3D، نرم افزار منبع باز برای طراحی الگوریتم های جدید برای گرافیک های مبتنی بر نقطه اختصاص داده خواهد شد. هر دو ویرایشگر سال ها در زمینه گرافیک کامپیوتری کار کرده اند و در زمینه گرافیک مبتنی بر نقطه پیشگام بوده اند. آنها تعداد زیادی مقاله در مجلات و کنفرانس ها در این زمینه منتشر کرده اند. آنها سمپوزیوم سالانه IEEE/EUROGRAPHICS در زمینه گرافیک مبتنی بر نقطه را تأسیس کردند که امسال برای دومین بار برگزار شد. آنها همچنین دوره های متعددی را در مورد این موضوع در کنفرانس های بین المللی تدریس کردند، از جمله ACM SIGGRAPH و EUROGRAPHICS. اولین کتاب در مورد پیشرفت عمده در گرافیک توسط پیشگامان این حوزه * این تکنیک به شما اجازه می دهد تا تصاویر سه بعدی را به همان راحتی که فتوشاپ با تصاویر دو بعدی کار می کند دستکاری کنید * شامل CD-ROM با برنامه نرم افزار منبع باز Pointshop3D برای آزمایش با گرافیک نقطه ای


This book will present the latest research results in point-based computer graphics. After an overview of the key issues, affordable 3D scanning devices will be discussed and new concepts for the mathematical representation of point-sampled shapes will be presented. Then the authors will describe methods for high-performance and high-quality rendering of point models, including advanced shading, anti-aliasing, and transparency. The book will also present efficient data structures for hierarchical rendering on modern graphics processors (GPUs). In addition it will address methods for geometric processing, filtering and resampling of point models. The last part of the book will be devoted to Pointshop3D , open-source software for the design of new algorithms for point-based graphics. Both editors have worked in computer graphics for many years and have pioneered the field of point-based graphics. They have published a large number of papers in journals and conferences on this topic. They have founded the IEEE/EUROGRAPHICS annual Symposium on Point-based Graphics, which was held this year for the second time. They also taught numerous courses on the topic at international conferences, including ACM SIGGRAPH and EUROGRAPHICS. The first book on a major development in graphics by the pioneers in the field * This technique allows 3D images to be manipulated as easily as Photoshop works with 2D images * Includes CD-ROM with the open source software program Pointshop3D for experimentation with point graphics

دانلود کتاب «گرافیک مبتنی بر نقطه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.