کتاب الکترونیکی

تکنیک های فیزیکی در مطالعه هنر، باستان شناسی و میراث فرهنگی

Physical Techniques in the study of Art, Archaeology and Cultural Heritage

دانلود کتاب Physical Techniques in the study of Art, Archaeology and Cultural Heritage (به فارسی: تکنیک های فیزیکی در مطالعه هنر، باستان شناسی و میراث فرهنگی) نوشته شده توسط «Dudley Creagh and David Bradley (Eds.)»


اطلاعات کتاب تکنیک های فیزیکی در مطالعه هنر، باستان شناسی و میراث فرهنگی

موضوع اصلی: باستان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Elsevier Science

نویسنده: Dudley Creagh and David Bradley (Eds.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 1-274

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780444528568 , 0444528563

توضیحات کتاب تکنیک های فیزیکی در مطالعه هنر، باستان شناسی و میراث فرهنگی

در فصل اول، دادلی کریگ در مورد «تابش سنکروترون و استفاده از آن در هنر، باستان‌سنجی، و مطالعات میراث فرهنگی» می‌نویسد. لویک برتراند در فصل 2 در مورد تصویربرداری سنکروترون برای باستان شناسی و تاریخ هنر، حفاظت و دیرینه شناسی نوشته است. دکتر برتراند افسر باستان شناسی و میراث فرهنگی در سینکروترون جدید فرانسوی، Synchrotron Soleil (Orme les Mesuriers، Gif-sur-Yvette، فرانسه) است. او وظیفه افزایش آگاهی دانشمندان میراث فرهنگی را در مورد استفاده از تشعشعات سنکروترون برای تحقیقات خود بر عهده دارد. فصل 3 توسط ایوان کول و همکارانش دکتر دیوید پترسون و دبورا لاو نوشته شده است. این مربوط به مدل سازی کل نگر از رسوب گاز و آئروسل و تخریب اشیاء فرهنگی است. دکتر کول معاون بخش مواد و فرآیندهای جدید سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع (ملبورن، استرالیا) است. او بیش از بیست سال تجربه در مشارکت در پروژه های مربوط به حفاظت از میراث فرهنگی دارد. ایوان یک رهبر شناخته شده بین المللی در زمینه چرخه عمر مواد و توسعه پوشش های محافظ برای فلزات است. در فصل 4، جیوانا دی پیترو دو نوع آزمایش مختلف را که در مطالعه مکانیسم‌های زیربنایی تخریب رسانه‌های عکاسی انجام داده است، توصیف می‌کند. در اولین کتاب، دکتر دی پیترو تخریب صفحه پشت و سفید قدیمی را توصیف می کند. در دوم، او تلاش‌های خود را برای درک مکانیسم‌هایی که توسط آن فیلم‌های متحرک نسبتاً مدرن تخریب می‌شوند، تشریح می‌کند. بخش قابل توجهی از این پروژه شامل تلاش برای تعیین دقیق اینکه کداک از چه رنگ هایی در فیلم سینمایی خود از حدود سال 1980 به بعد استفاده کرده است. یک تکنیک کاملا جدید برای بررسی از راه دور رنگدانه ها در نقاشی ها توسط ماریا کوبیک در فصل 5 ارائه شده است. این تکنیک به طور قابل توجهی توانایی محافظان را برای مطالعه پالت رنگدانه های استفاده شده توسط هنرمندان، بررسی تعمیرات توسط دیگران و کشف تقلب ها افزایش می دهد. نقاشی ها تلاش‌های شگفت‌انگیزی که در استفاده از تکنیک‌های فیزیکی برای مطالعه هنر، باستان‌شناسی و میراث فرهنگی انجام می‌شود را نشان می‌دهد. به این می پردازد که چگونه علم برای غنی سازی دانش ما از هنرهای خلاقانه استفاده می شود


In Chapter 1 Dudley Creagh writes on ”synchrotron radiation and its use in art, archaeometry, and cultural heritage studies”. Loic Bertrand has written in Chapter 2 on synchrotron imaging for archaeology and art history, conservation, and palaeontology. Dr. Bertrand is Archaeology and cultural heritage officer at the new French synchrotron, Synchrotron Soleil (Orme les Mesuriers, Gif-sur-Yvette, France). He is charged with the task of raising the awareness of cultural heritage scientists to the use of synchrotron radiation for their research. Chapter 3 has been written by Ivan Cole and his associates Dr David Paterson and Deborah Lau. This is concerned with the holistic modelling of gas and aerosol deposition and the degradation of cultural objects. Dr. Cole is Deputy Chief of the Novel Materials and Processes Division of the Commonwealth Scientific and Industrial Research Organization (Melbourne, Australia). He has over twenty years experience in involvement in projects concerned with the preservation of cultural heritage. Ivan is an internationally recognized leader in the field of the life cycle of materials and the development of protective coatings for metals. In Chapter 4, Giovanna Di Pietro describes two different types of experiments she has undertaken in the study of the mechanisms underlying the degradation of photographic media. In the first Dr. Di Pietro describes the degradation of old back-and-white plate. In the second she outlines her attempts to understand the mechanisms by which comparatively modern motion picture film degrades. A significant part of this project involved trying to ascertain exactly what dyes were used by Kodak in their motion picture film from about 1980 onwards. An entirely new technique for the remote investigation of the pigments in paintings is presented by Maria Kubik in Chapter 5. This technique will significantly enhance the ability of conservators to study the palette of pigments used by artists, check for repairs by others, and detect fraudulent paintings. · Demonstrates the amazing efforts being made in using physical techniques for the study of art, archaeology and cultural heritage · Provides succinct accounts of how cultural heritage is being preserved. · Looks at how science is being used to enrich our knowledge of the creative arts

دانلود کتاب «تکنیک های فیزیکی در مطالعه هنر، باستان شناسی و میراث فرهنگی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.