کتاب الکترونیکی

آموزش عالی فلسفه

Philosophy's Higher Education

دانلود کتاب Philosophy’s Higher Education (به فارسی: آموزش عالی فلسفه) نوشته شده توسط «Tubbs N. – Tubbs N. – Nielsen L. O.»


اطلاعات کتاب آموزش عالی فلسفه

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Tubbs N. – Tubbs N. – Nielsen L. O.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 221

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1402023480

توضیحات کتاب آموزش عالی فلسفه

این کتاب بازخوانی فلسفه های کانت، هگل، هایدگر، کی یرکگور، نیچه و روزنزوایگ را ارائه می دهد. این استدلال می کند که در ساختار تفکر آنها مفهومی از امر مطلق نهفته است که می تواند به عنوان “آموزش عالی فلسفه” شناخته شود. این آموزش عالی در درون و برخاسته از دوگانگی هایی است که در کار هر متفکری نقش اساسی دارند: شکل گیری و غایت (کانت)، ارباب و برده (هگل)، هستی و زمان (هایدگر)، یادآوری و تکرار (کی یرکگور)، اراده. به قدرت و بازگشت ابدی (نیچه) و آتش و پرتوها (روزنزوایگ). این کتاب استدلال می‌کند که دوآلیسم‌ها دارای اهمیت نظری و بنابراین آموزشی هستند که زیربنای انسجام هر متفکری است و نشان می‌دهد که چگونه در هر مورد، مفهومی از تحصیلات عالی فلسفه وجود دارد. بنابراین، نتیجه این تحقیق نه تنها یک تفسیر مجدد رادیکال از این فیلسوفان است، بلکه تلاشی بلندپروازانه برای متحد کردن کار آنها حول دوگانه انگاری دیگر، یعنی رابطه «و» فلسفه است. در این رابطه اخیر است که کتاب استدلال می‌کند که «مطلق قابل تحقق است».


This book offers a re-reading of the philosophies of Kant, Hegel, Heidegger, Kierkegaard, Nietzsche and Rosenzweig. It argues that within the structure of their thinking lies a notion of the absolute which can be recognised as ‘philosophy’s higher education’. This higher education is contained within and arises out of dualisms that are central to the work of each thinker: formation and finality (Kant), master and slave (Hegel), being and time (Heidegger), recollection and repetition (Kierkegaard), will to power and eternal return (Nietzsche), and fire and rays (Rosenzweig). The book argues that the dualisms have a speculative and therefore an educational significance which underpins the coherence of each thinker, and shows how, in each case, there subsists a notion of philosophy’s higher education. The result of this investigation, therefore, is not only a radical re-interpretation of these philosophers, but also an ambitious attempt at unifying their work around another dualism, the relation of philosophy ‘and’ education. It is within this latter relation that the book argues that ‘the absolute can be realised’.

دانلود کتاب «آموزش عالی فلسفه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.