کتاب الکترونیکی

کتاب فارماکوتراپی

Pharmacotherapy Handbook

دانلود کتاب Pharmacotherapy Handbook (به فارسی: کتاب فارماکوتراپی) نوشته شده توسط «Barbara Wells – Joseph DiPiro – Terry Schwinghammer – Cecily DiPiro»


اطلاعات کتاب کتاب فارماکوتراپی

موضوع اصلی: فارماکولوژی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill Medical

نویسنده: Barbara Wells – Joseph DiPiro – Terry Schwinghammer – Cecily DiPiro

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 1066

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0071485015 , 9780071485012 , 9780071643269

نوبت چاپ: 7

توضیحات کتاب کتاب فارماکوتراپی

این کتاب به تمام جنبه های 84 وضعیت و اختلال بیماری، از ارائه و آسیب شناسی گرفته تا درمان و نظارت می پردازد. هر فصل بر روی گروه‌های جداگانه‌ای از داروهایی که برای درمان در نظر گرفته می‌شوند، تمرکز می‌کند و یک نمای کلی مختصر از آن‌ها را در نقاطی که به راحتی قابل مشاهده هستند، ارائه می‌کند. ویژگی هایی که به نظر من به ویژه مفید است این است که نمودارها و الگوریتم ها به راحتی قابل شناسایی هستند و جداول برای ارجاع سریع به خاکستری روشن سایه می زنند. . . اگرچه این کتاب راهنما حاوی حجم عظیمی از اطلاعات است، اما به راحتی در یک جیب کت آزمایشگاهی قرار می گیرد. یک مرجع فوق العاده مفید است. – Doody’sPharmacotherapy Handbook اطلاعات ضروری را که برای تصمیم گیری سریع و مطمئن برای درمان دارویی برای هشتاد و چهار بیماری و اختلال نیاز دارید، ارائه می دهد. این کتاب با ارائه یک نمایش الفبای راحت، از متن، جداول، شکل‌ها و الگوریتم‌های درمانی استفاده می‌کند تا داده‌های مهم دارویی را به آسانی در دسترس و به راحتی قابل درک کند.


The book addresses all aspects of 84 disease states and disorders, from presentation and pathology to treatment and monitoring. Each chapter focuses on individual groups of medication considered for treatment and gives a concise overview of them in easy to see bulleted points. The qualities that I find especially useful are that charts and algorithms are easily identifiable and tables are shaded light gray for quick reference . . . Although this handbook contains an enormous amount of information, it conveniently fits into a lab coat pocket. It is an extremely useful reference. – Doody’sPharmacotherapy Handbook delivers the essential information you need to quickly and confidently make drug therapy decisions for eighty-four diseases and disorders. Featuring a convenient alphabetized presentation, the book utilizes text, tables, figures, and treatment algorithms to make important drug data readily accessible and easily understandable.

دانلود کتاب «کتاب فارماکوتراپی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.