کتاب الکترونیکی

اقناع در تبلیغات

Persuasion in Advertising

دانلود کتاب Persuasion in Advertising (به فارسی: اقناع در تبلیغات) نوشته شده توسط «John O’Shaugnessy – Nicholas O’Shaugnessy»


اطلاعات کتاب اقناع در تبلیغات

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: John O’Shaugnessy – Nicholas O’Shaugnessy

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 233

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 0415322243 , 9780415322249

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب اقناع در تبلیغات

متقاعدسازی در تبلیغات به دنبال توضیح نحوه عملکرد تبلیغات است و استراتژی هایی را برای تبلیغ کنندگان برای متقاعدسازی تعیین می کند. متقاعدسازی اغلب هسته اصلی کار بازاریابی است و تبلیغات مؤثر همیشه تبلیغات متقاعدکننده است. با این حال، همه تبلیغات به دنبال متقاعد کردن نیستند. این کتاب با تکیه بر تحقیقات تجربی، مفاهیم و نمونه‌های موردی از ایالات متحده و اروپا، نحوه عملی شدن تئوری را نشان می‌دهد و راهنمای عملی و عمیقی برای هنر متقاعدسازی تبلیغاتی به خوانندگان ارائه می‌دهد.


Persuasion in Advertising seeks to explain how advertising works and sets out the strategies for advertizers to adopt for persuasion. Persuasion is often the core of the marketing task and effective advertizing is always persuasive advertizing; however, not all advertizing seeks to persuade. Drawing on empirical research, concepts and case examples from both the US and Europe, this book illustrates how theory is put into practice, offering readers a practical and in-depth guide to the art of advertizing persuasion.

دانلود کتاب «اقناع در تبلیغات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.