دانلود کتاب Persuasion in Advertising (به فارسی: اقناع در تبلیغات) نوشته شده توسط «John O’Shaugnessy – Nicholas O’Shaugnessy»
اطلاعات کتاب اقناع در تبلیغات
موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: John O’Shaugnessy – Nicholas O’Shaugnessy
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 233
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 0415322243 , 9780415322249
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب اقناع در تبلیغات
متقاعدسازی در تبلیغات به دنبال توضیح نحوه عملکرد تبلیغات است و استراتژی هایی را برای تبلیغ کنندگان برای متقاعدسازی تعیین می کند. متقاعدسازی اغلب هسته اصلی کار بازاریابی است و تبلیغات مؤثر همیشه تبلیغات متقاعدکننده است. با این حال، همه تبلیغات به دنبال متقاعد کردن نیستند. این کتاب با تکیه بر تحقیقات تجربی، مفاهیم و نمونههای موردی از ایالات متحده و اروپا، نحوه عملی شدن تئوری را نشان میدهد و راهنمای عملی و عمیقی برای هنر متقاعدسازی تبلیغاتی به خوانندگان ارائه میدهد.
دانلود کتاب «اقناع در تبلیغات»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)