کتاب الکترونیکی

تلویزیون دیجیتال شخصی شده: برنامه ها را برای بینندگان هدف قرار می دهد

Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers

دانلود کتاب Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers (به فارسی: تلویزیون دیجیتال شخصی شده: برنامه ها را برای بینندگان هدف قرار می دهد) نوشته شده توسط «E.H. Chi»


اطلاعات کتاب تلویزیون دیجیتال شخصی شده: برنامه ها را برای بینندگان هدف قرار می دهد

موضوع اصلی: سازمان و پردازش داده ها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: E.H. Chi

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 334

حجم کتاب: 10 مگابایت

کد کتاب: 9781402005893 , 1-4020-0589-X

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تلویزیون دیجیتال شخصی شده: برنامه ها را برای بینندگان هدف قرار می دهد

امروزه بینندگان تلویزیون در معرض حجم عظیمی از اطلاعات قرار دارند و با انبوهی از عملکردهای تعاملی ارائه شده توسط ستاپ باکس های فعلی به چالش کشیده می شوند. برای اطمینان از پذیرش گسترده این فناوری توسط مصرف کنندگان، تلویزیون دیجیتال آینده باید مسائل مربوط به قابلیت استفاده را به طور کامل در نظر بگیرد. به ویژه، باید توجه جدی برای تسهیل انتخاب محتوا به صورت فردی، و ارائه رابط های کاربری آسان که نیازهای تعامل بینندگان را برآورده می کند، معطوف شود. این جلد گزارش های پژوهشی منتخبی را در مورد توسعه خدمات شخصی سازی شده برای تلویزیون تعاملی جمع آوری می کند. . این کتاب با تکیه بر مشارکت‌های دانشگاهی و صنعت در ایالات متحده، اروپا و آسیا، تصویری جامع از تحقیقات پیشرو در تلویزیون شخصی‌سازی شده را نشان می‌دهد.


TV viewers today are exposed to overwhelming amounts of information, and challenged by the plethora of interactive functionality provided by current set-top boxes. To ensure broad adoption of this technology by consumers, future Digital Television will have to take usability issues thoroughly into account. In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy viewers’ interaction requirements.This volume collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV. Drawing upon contributions from academia and industry in the US, Europe and Asia, this book represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television.

دانلود کتاب «تلویزیون دیجیتال شخصی شده: برنامه ها را برای بینندگان هدف قرار می دهد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.