کتاب الکترونیکی

شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …

Personality Not Included: Why Companies Lose Their Authenticity And How..

دانلود کتاب Personality Not Included: Why Companies Lose Their Authenticity And How.. (به فارسی: شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …) نوشته شده توسط «Rohit Bhargava – Guy Kawasaki»


اطلاعات کتاب شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Rohit Bhargava – Guy Kawasaki

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 322

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780071545211 , 0071545212

توضیحات کتاب شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …

شخصیت شناسی گنجانده نشده است: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه… شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه برندهای بزرگ آن را پس می گیرند. ابعاد: 256: 1,3 مگابایت شابک: 0071545212 نام: انگلیسی0 (گل: 0) امتیاز: عصر شرکت های بدون چهره به پایان رسیده است. در عصر تجارت جدید قرن بیست و یکم، برندها و محصولات بزرگ باید شخصیتی پویا را برای جذب مشتریان پرشور تداعی کنند. اگرچه بسیاری از سازمان‌ها شخصیت خود را در پشت لایه‌هایی از پیام‌ها و تبلیغات بسته‌بندی شده پنهان می‌کنند، روهیت بهارگاوا، گورو و تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی با این فلسفه مخالفت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه کسب‌وکارهای موفق خود را در دنیای مشتریان جدید بازتعریف کرده‌اند. Personality Not Included منبع قدرتمندی است مملو از بینش‌های جدید جسورانه. که به شما نشان می دهد چگونه زره بی جان کسب و کارتان را کنار بگذارید و روح برندتان را دوباره کشف کنید. بهارگاوا با به اشتراک گذاشتن داستان‌هایی از اخلاق عجیب‌ترین شهر جهان، چگونگی طوفان مانگا به صنعت کتاب‌های مصور، نمایش برندهایی مانند اینتل، بوئینگ، ING و Dyson، بهارگاوا به شما نشان می‌دهد که چرا شخصیت از درون مهم است. در قسمت اول ، با مؤلفه های کلیدی برای ساختن شخصیت آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه: بزرگترین افسانه ای را که اکثر بازاریابان کورکورانه دنبال می کنند را بشناسید و چگونه از آن عبور کنید از “فیلتر UAT” برای درک شخصیت سازمان و محصولات خود استفاده کنید. به منظور ایجاد یک استراتژی ارتباطی که بازاریابی شما را هدایت می کند، با استفاده از تکنیک های پیشگام فیلمنامه نویسان هالیوود، «پیشینه بازاریابی» شرکت خود را ایجاد کنید از تأثیر «سخنگویان تصادفی» استفاده کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید. ، سرمایه گذاران، و وکلا، بدون اخراج یا شعله ور شدن، به لحظه هایی که شخصیت می تواند تفاوت ایجاد کند، سرمایه گذاری کنید قسمت دوم مملو از راهنماها، ابزارها و تکنیک هایی است که به شما کمک می کند برنامه خود را بدون نقص اجرا کنید. این شامل درس های عملی و گام به گام است که به شما کمک می کند تا به طور مؤثر از تئوری به عمل حرکت کنید، و شامل مجموعه ای ارزشمند از راهنماها، چک لیست ها، فرم های سؤال، منابع قابل چاپ و موارد دیگر است. شرکت بی چهره دیگری نباشید. قوانین موفقیت در عصر رسانه های اجتماعی با شخصیت شامل نمی شود.


Книга Personality Not Included: Why Companies Lose Their Authenticity And How… Personality Not Included: Why Companies Lose Their Authenticity And How Great Brands Get it BackКниги Бизнес книги Автор: Rohit Bhargava Год издания: 2008 Формат: pdf Издат.:McGraw-Hill Страниц: 256 Размер: 1,3 Мб ISBN: 0071545212 Язык: Английский0 (голосов: 0) Оценка:The age of the faceless corporation is over. In the new business era of the twenty first century, great brands and products must evoke a dynamic personality in order to attract passionate customers. Although many organizations hide their personality behind layers of packaged messaging and advertising, social media guru and influencer Rohit Bhargava counters that philosophy and illustrates how successful businesses have redefined themselves in the new customer universe.Personality Not Included is a powerhouse resource packed with bold new insights that show you how to shed the lifeless armor of your business and rediscover the soul of your brand. Sharing stories from the ethos of the world’s weirdest city, to how Manga has taken the comic book industry by storm, to showcasing brands like Intel, Boeing, ING, and Dyson, Bhargava shows you why personality matters from the inside out.In Part One, you’ll be introduced to the key components to building a personality and learn how to:Recognize the greatest myth that most marketers blindly follow, and how to get past it Use the “UAT Filter” to understand the personality of your organization and products in order to develop a communication strategy that drives your marketing Create your company’s “marketing backstory” using techniques pioneered by Hollywood screenwriters Harness the influence of “accidental spokespeople” and use it to your advantage Navigate the roadblocks of using personality that come from bosses, peers, investors, and lawyers, without getting fired or flamed Pinpoint and capitalize on the moments where personality can make a difference Part Two is packed with guides, tools, and techniques to help you flawlessly implement your plan. It features practical, step-by-step lessons that help you effectively move from theory to action, and includes a valuable collection of guides, checklists, question forms, printable resources, and more.Don’t be another faceless company-learn the new rules for succeeding in the social media era with Personality Not Included.

دانلود کتاب «شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.