دانلود کتاب Personality Not Included: Why Companies Lose Their Authenticity And How.. (به فارسی: شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …) نوشته شده توسط «Rohit Bhargava – Guy Kawasaki»
اطلاعات کتاب شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Rohit Bhargava – Guy Kawasaki
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 322
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780071545211 , 0071545212
توضیحات کتاب شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …
شخصیت شناسی گنجانده نشده است: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه… شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه برندهای بزرگ آن را پس می گیرند. ابعاد: 256: 1,3 مگابایت شابک: 0071545212 نام: انگلیسی0 (گل: 0) امتیاز: عصر شرکت های بدون چهره به پایان رسیده است. در عصر تجارت جدید قرن بیست و یکم، برندها و محصولات بزرگ باید شخصیتی پویا را برای جذب مشتریان پرشور تداعی کنند. اگرچه بسیاری از سازمانها شخصیت خود را در پشت لایههایی از پیامها و تبلیغات بستهبندی شده پنهان میکنند، روهیت بهارگاوا، گورو و تأثیرگذار رسانههای اجتماعی با این فلسفه مخالفت میکند و نشان میدهد که چگونه کسبوکارهای موفق خود را در دنیای مشتریان جدید بازتعریف کردهاند. Personality Not Included منبع قدرتمندی است مملو از بینشهای جدید جسورانه. که به شما نشان می دهد چگونه زره بی جان کسب و کارتان را کنار بگذارید و روح برندتان را دوباره کشف کنید. بهارگاوا با به اشتراک گذاشتن داستانهایی از اخلاق عجیبترین شهر جهان، چگونگی طوفان مانگا به صنعت کتابهای مصور، نمایش برندهایی مانند اینتل، بوئینگ، ING و Dyson، بهارگاوا به شما نشان میدهد که چرا شخصیت از درون مهم است. در قسمت اول ، با مؤلفه های کلیدی برای ساختن شخصیت آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه: بزرگترین افسانه ای را که اکثر بازاریابان کورکورانه دنبال می کنند را بشناسید و چگونه از آن عبور کنید از “فیلتر UAT” برای درک شخصیت سازمان و محصولات خود استفاده کنید. به منظور ایجاد یک استراتژی ارتباطی که بازاریابی شما را هدایت می کند، با استفاده از تکنیک های پیشگام فیلمنامه نویسان هالیوود، «پیشینه بازاریابی» شرکت خود را ایجاد کنید از تأثیر «سخنگویان تصادفی» استفاده کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید. ، سرمایه گذاران، و وکلا، بدون اخراج یا شعله ور شدن، به لحظه هایی که شخصیت می تواند تفاوت ایجاد کند، سرمایه گذاری کنید قسمت دوم مملو از راهنماها، ابزارها و تکنیک هایی است که به شما کمک می کند برنامه خود را بدون نقص اجرا کنید. این شامل درس های عملی و گام به گام است که به شما کمک می کند تا به طور مؤثر از تئوری به عمل حرکت کنید، و شامل مجموعه ای ارزشمند از راهنماها، چک لیست ها، فرم های سؤال، منابع قابل چاپ و موارد دیگر است. شرکت بی چهره دیگری نباشید. قوانین موفقیت در عصر رسانه های اجتماعی با شخصیت شامل نمی شود.
دانلود کتاب «شخصیت شامل نمی شود: چرا شرکت ها اصالت خود را از دست می دهند و چگونه …»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.